  • 1. Data: 2013-05-17 12:15:15
    Temat: Konkurs na najdłuższy regulamin :)
    Od: zgred <z...@e...com>

    Zajrzałem sobie na Zas. wyd. i uż. kart płat. w BZWBK.
    224kB tekstu !!!
    Czy gdzieś jest dłuższy?
    Czy na takich tfurcuff nie ma bata?

    Panie autorze tego regulaminu i panie dyrektorze, który to zatwierdził -
    życzę wam udanego, dogłębnego, wielokrotnego, zbiorowego i
    satysfakcjonującego biernego seksu analnego.
    (W razie, gdyby to była/były pani(e), to jak wyżej plus oralnego)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 2. Data: 2013-05-17 13:12:50
    Temat: Re: Konkurs na najdłuższy regulamin :)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 17 maja 2013 12:15:15 UTC+2 użytkownik zgred napisał:
> [...]
    >
    > satysfakcjonującego biernego seksu analnego.
    >
    > (W razie, gdyby to była/były pani(e), to jak wyżej plus oralnego)
    Czyzby Maruda nicka zmienił na Zgred?
    Bo Maruda jesli dobrze pamietam nie tak dawno tez ujawnił sie jako miłośnik seksu
    analnego;)

  • 3. Data: 2013-05-17 13:29:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    zgred napisał(a) :
    > Zajrzałem sobie na Zas. wyd. i uż. kart płat. w BZWBK.
    > 224kB tekstu !!!
    > Czy gdzieś jest dłuższy?
    > Czy na takich tfurcuff nie ma bata?

    Ty licz lepiej strony, nie kB.
    Łączna ilość stron (w tym cennik 77 stron maczkiem) z pdf-ów
    przysłanych przez bank to... 1+3+4+20+77+6+1+32+30+18= 192 strony
    maczkiem do zapoznania się. A zawistni mówią, że wisienki to za
    darmo dają. To ciężka robota jest, nie żadne wisienki.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 4. Data: 2013-05-17 13:59:59
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-17 13:12, Kris pisze:

    > Czyzby Maruda nicka zmienił na Zgred?
    > Bo Maruda jesli dobrze pamietam nie tak dawno tez ujawnił sie jako miłośnik seksu
    analnego;)

    Może tylko ściągnąłem wzór życzeń?
    O ileż ładniej brzmi to powyższe, niż "ch. wam w d." :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 5. Data: 2013-05-17 17:35:41
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2013-05-17 13:59, zgred pisze:

    > Może tylko ściągnąłem wzór życzeń?
    > O ileż ładniej brzmi to powyższe, niż "ch. wam w d." :)

    "Humanizm Wam w duszę" - tak od dzisiaj mówimy :)

    --
    http://monter.fm/