  • 1. Data: 2013-05-17 20:43:53
    Temat: mBank zwyczajnie spamuje
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Właśnie ni z tego ni z owego, mimo że mam wyłączone wszystkie możliwe
    opcje dostałem na maila taki oto chyba "komunikat administracyjny"

    ---
    Witaj,

    informujemy, że w aplikacji mBanku mOKAZJE na portalu Facebook pojawiła
    się nowa mOKAZJA.

    Przejdź do aplikacji i sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!
    ---

    Nie mam u nich żadnej karty ani nie mam też tak zwanego fejsa. Także
    poleciał forward do spamcop.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2013-05-25 11:14:03
    Temat: Re: mBank zwyczajnie spamuje
    Od: xbartx <b...@h...net>

    I uwolnić się wcale nie jest tak łatwo:

    "W nawiązaniu do Pana e-maila najmocniej przepraszam za utrudnienia.
    Uprzejmie informuję, iż na podstawie zgłoszonego sprzeciwu na
    przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zmiany w systemie
    nastąpią w ciągu 7 dni kalendarzowych. Od momentu zmiany nie będzie Pan
    otrzymywać reklam związanych z działalnością BRE Banku SA (w tym mBanku)."

    Co napiszę coś do nich to praktycznie zaraz dostaję w kółko tego samego
    maila jak w poście wyżej. Pięknie się zaczyna ten nowy mBank.

    --
    xbartx