  • 21. Data: 2002-04-11 14:24:34
    Temat: Re: Karty plaskie - bezpieczenstwo?
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie. Nie mam pinu do swojej karty.

    Ty nie masz, ale zdecydowana większość ma. Jaka to karta z ciekawości ?
    Grzegorz

  • 22. Data: 2002-04-11 14:25:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ty nie masz, ale zdecydowana większość ma. Jaka to karta z ciekawości ?

    Strzelam.... Citi VISA :)

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 23. Data: 2002-04-11 15:53:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MK"

    > Strzelam.... Citi VISA :)

    a co to za roznica - do kazdej karty mozna pin zgubic lub zniszczyc ;-)
    *** blad ***

  • 24. Data: 2002-04-11 17:29:16
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Za to w wypadku płaskich numer + pin = papa, pieniążki.

    Mozesz wyjasnic jak wyczyscic konto majac nr i pin karty plaskiej?
    Czy nr karty plaskiej wystarcza do stworzenia jej duplikatu?

  • 25. Data: 2002-04-11 17:32:31
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > OK, froterowanie podlogi zaliczone.
    >
    > A jesli chodzi o dokladnosc to kazdy bankomat stoi zawsze, tylko ze
    > nie otworem ale szczelina. I moge dac ci moja karte - ciekawe jak w
    > bankomacie z karty _bezpinowej_ wyjmiesz kase.

    Przeczytaj dokładnie. Chodziło o różnicę między kartami wypukłymi a
    płaskimi. Nie wszystkie wypukłe nie mają PIN-u. A swoją drogą to jak chcesz
    to możesz dać mi swoją kartę. Z doświadczenia wiem że w mało którym sklepie
    sprawdzają podpis na karcie...

    Jaco

  • 26. Data: 2002-04-11 17:34:20
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "MK"

    > a co to za roznica - do kazdej karty mozna pin zgubic lub zniszczyc ;-)

    Masz na myśli kartke z PIN-em ?

    To nic nie zmienia.
    Bywa, ze "znalazca" ma 3 "losy" dziennie.
    (jak nie zdołasz zastrzec karty)

    BAH

  • 27. Data: 2002-04-11 19:39:48
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Z tego co wiem płaskie mają blokadę (elektron,
    maestro)do działania
    > w internecie.
    > Na początku można było płacić nimi w Internecie
    potem to poprawiono.
    > Wątpię by karta VE Inteligo odbiegała od reguły.

    Odbiega ;-) co przy odpowiedniej organizacji kont
    w Inteligo pozwala z niej korzystać w internecie
    bezpiecznie (w miarę)

    Sark

  • 28. Data: 2002-04-11 22:47:01
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał:

    > W wypdaku kart wypukłych wejście w posiadanie numerów nie jest
    > niebezpieczne.

    Na jakiej podstawie tak uwazasz?
    Czy jest jakis 100% sposob reklamacji transakcji
    internetowej?
    W żadnym banku jakie do tej pory
    odwiedziłem, nie potrafią odpowiedzieć na pytanie:
    jakie szanse są na odzyskanie pieniędzy w przypadku reklamacji
    transakcji przy użyciu skradzionego numeru karty.
    Sporo regulaminów kart nie przewiduje takiej ewentualności
    (jest tylko mowa o fizycznej utracie karty wypukłej).

    PJ

  • 29. Data: 2002-04-13 20:38:24
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Grzegorz <g...@p...onet.pl> wrote:

    > Ty nie masz, ale zdecydowana większość ma. Jaka to karta z ciekawości ?

    Citek.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 30. Data: 2002-04-13 20:39:12
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    > Mozesz wyjasnic jak wyczyscic konto majac nr i pin karty plaskiej?
    > Czy nr karty plaskiej wystarcza do stworzenia jej duplikatu?

    W wiekszosci wypadkow tak.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313