  • 41. Data: 2008-04-16 12:17:08
    Temat: Re: Karta zblizeniowa PayPass - testuję
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Kwi, 17:17, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Problem jest caly czas ten sam co m.in. z przelewami itd - czytnik nie
    > wyplaca gotowki, a tu nawet nie mozna wyciagac pieniedzy z bankomatu.

    Pierwsze nieporadne jeszcze testy..

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=3788

    "Jednak zwolennicy tego rodzaju plastikowego pieniądza mogą mieć
    problem. Amerykańska Boing Boing.tv udowodniła w reportażu, że
    właściciela takiej karty łatwo okraść - wystarczy niewielki
    elektroniczny czytnik, by skopiować dane z karty. Tymczasem z badań
    Visa Europe opublikowanych w marcu wynika, że konsumenci w Wielkiej
    Brytanii nie pamiętają na co wydają rocznie ok. 83 mld funtów."

    "Zapewnia o bezpieczeństwie technologii bezstykowej, ale przyznaje, że
    istnieje teoretyczna możliwość wykorzystania czytnika przez
    nieuczciwego sprzedawcę. Jego działania mogłyby być wykryte dopiero po
    stwierdzeniu np. nietypowego szybkiego wzrostu liczby transakcji w
    danym punkcie."

  • 42. Data: 2008-04-16 14:27:28
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Pierwsze nieporadne jeszcze testy..

    http://www.kartyonline.pl/niusy.php?id=3788

    czytałem ten tekst, ale kartę naprawdę należy prawie dotknąć do terminala,
    aby wykonać płatność,
    na razie nie widzę, żadnego zagrożenia, ale nie twierdzę, że w przyszłości
    się ono nie pojawi

    jak takie karty będą bardziej popularne to złodzieje mogą wpaść na jakieś
    "ciekawe" pomysły

    pozdr.
    RobertS