  • 1. Data: 2008-03-04 15:11:42
    Temat: Karta przedplacona...
    Od: Tomasz <twbox_usun@usun_poczta.onet.pl>

    Witam,

    uzywalem z powodzeniem karty Visa przedplaconej z ING (takiej
    powycinanej) ale niestety stracila waznosc. W ING nie ma i w ciagu
    miesiaca nie bedzie nowych (swoja droga troche zabawne...).

    Jaka karte mogliybyscie polecic w zamian, dzialajaca bez problemu w
    amerykanskich sklepach oraz z PayPal?

    Moze ktos wie czy w jakims oddziale ING nie leza zapasy tej Visy? W
    centrali nikt nie ma takiego wykazu... tez zabawne.

    Tomek

  • 2. Data: 2008-03-04 15:15:14
    Temat: Re: Karta przedplacona...
    Od: "pele" <b...@b...sd>

    VE polbanku ?

  • 3. Data: 2008-03-04 16:08:38
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Tomasz pisze:

    > uzywalem z powodzeniem karty Visa przedplaconej z ING (takiej
    > powycinanej) ale niestety stracila waznosc. W ING nie ma i w ciagu
    > miesiaca nie bedzie nowych (swoja droga troche zabawne...).

    a chcialem to zamawiac
    potem zamowilem Money
    ale zrezygnowalem bo mBank uruchomil internet dla debetowek

  • 4. Data: 2008-03-04 20:39:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 4 Mar 2008 16:15:14 +0100, pele napisał(a):

    > VE polbanku ?

    odradzam.
    czytaj inne moje wątki na ten temat.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 5. Data: 2008-03-04 22:34:27
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > odradzam.
    > czytaj inne moje wątki na ten temat.

    Znalazłem jeden Twój wątek o KK Polbanku, a tutaj mowa o debetowej
    darmowej karcie do rachunku. Ale też mam wątpliwości bo zgodnie z
    regulaminem tą kartą nie można dokonywać transakcji MO/TO/IO.

    Ale póki transakcje internetowe działają to czemu nie korzystać skoro
    przeliczanie jest korzystne.

    Sebastian

  • 6. Data: 2008-03-05 08:47:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Tomasz"
> [...]
    >
    > Moze ktos wie czy w jakims oddziale ING nie leza zapasy tej Visy? W
    > centrali nikt nie ma takiego wykazu... tez zabawne.

    w sierpniu mieli duzy zapas w oddziale na Zwycięzcow
    ul.Zwycięzców 42
    03-938 Warszawa
    Telefon: 0-801-222-222, (022) 584-01-69, (032) 357-00-69 - tel.
    komórkowe

    na www są podane wszystkie "placowki" - można podzwonic
    *** blad ***

  • 7. Data: 2008-03-05 14:35:37
    Od: "pele" <b...@b...sd>

    > odradzam.
    > czytaj inne moje wątki na ten temat.

    VE polbanku ? :)
    ja polecam

  • 8. Data: 2008-03-05 22:00:15
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Wojtaszek pisze:

    > a chcialem to zamawiac
    > potem zamowilem Money
    > ale zrezygnowalem bo mBank uruchomil internet dla debetowek

    mBank uruchomił Internet dla debetówek? Od kiedy? Bo chyba coś przespałem...

    K.

  • 9. Data: 2008-03-05 23:49:26
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    Krystek pisze:
    > mBank uruchomił Internet dla debetówek? Od kiedy? Bo chyba coś
    > przespałem...

    04.03

  • 10. Data: 2008-03-06 00:01:35
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...eu.org> napisał w wiadomości

    > mBank uruchomił Internet dla debetówek? Od kiedy? Bo chyba coś
    > przespałem...

    Od wczoraj.

    Dzień dobry :)

    k.