  • 11. Data: 2008-03-06 00:10:26
    Temat: Re: Karta przedplacona...
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <twbox_usun@usun_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fqjorn$sdb$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > uzywalem z powodzeniem karty Visa przedplaconej z ING (takiej powycinanej)
    > ale niestety stracila waznosc. W ING nie ma i w ciagu miesiaca nie bedzie
    > nowych (swoja droga troche zabawne...).
    >
    > Jaka karte mogliybyscie polecic w zamian, dzialajaca bez problemu w
    > amerykanskich sklepach oraz z PayPal?

    Najtaniej wyjdzie darmowy zestaw kont (eKonto + eMax) w mBanku i darmowa
    karta VE do eKonta. Nadmiar kasy trzymasz na eMaxie, a kartą VE płacisz. W
    razie czego przelewasz online na eKonto (niejako "ładując" kartę) albo z
    powrotem na eMax ("rozładowując" kartę).

    Plusy:
    - działa z PayPal;
    - natychmiastowy podgląd blokad na karcie;
    - dowolnie ustalasz limit transakcji (jednorazowy, dzienny, miesięczny) - ta
    opcja ma ruszyć lada moment przez internet, na dzisiaj tylko przez
    infolinię.

    Minusy:
    - jest to VE, a więc karta debetowa, więc wyobrażam sobie, że może nie
    działać z niektórymi sklepami;
    - waluta rozliczeniowa: EUR;
    - mBank nie obługuje Verified by Visa (jeszcze?).

    Pomyśl też nad podobnym zestawem kont w Citi, tyle że z kartą debetową
    MasterCard Electronic; jeśli chcesz, możesz ją też podpiąć do dodatkowego
    darmowego konta w USD (wtedy rozlicza się w tej walucie).

    Pozdr.
    k.

  • 12. Data: 2008-03-06 08:50:40
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    kashmiri pisze:

    > Od wczoraj.
    >
    > Dzień dobry :)

    Dzień dobry. No to załapałem laga - faktycznie, dzień / dwa poślizgu z
    tą wiadomością. Te MO/TO/IO dla starych Delfinków VISA bez chipa też działa?

    K.

  • 13. Data: 2008-03-07 00:50:34
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...eu.org> napisał w wiadomości

    > Dzień dobry. No to załapałem laga - faktycznie, dzień / dwa poślizgu z tą
    > wiadomością. Te MO/TO/IO dla starych Delfinków VISA bez chipa też działa?

    Działa :) Zresztą delfinki z chipami zaczną wydawać dopiero w marcu, na
    razie zaczęli od kredytówek.
    k.

  • 14. Data: 2008-12-28 21:28:39
    Od: "blue220" <blue220@WYTNIJ_TOo2.pl>