  • 1. Data: 2002-02-06 12:46:12
    Temat: Karta prepaid ING Śląskiego.
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Wczoraj kolega kupił sobie kartę za 30 złotych. Dzisiaj w obcym bankomacie (nie
    banku Śląskiego) wypłacił te 30 złotych. CZY NARUSZYL REGULAMIN ???? Bank dał
    mu autoryzację. Czy będą go ścigali ?
    Ciekaw jestem ile ING na tym popłynie ?

    Tomasz

  • 2. Data: 2002-02-06 12:54:26
    Temat: Re: Karta prepaid ING Śląskiego.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (nie
    > banku Śląskiego) wypłacił te 30 złotych. CZY NARUSZYL REGULAMIN ???? Bank

    Pewnie zablokuja karte, a jak bedzie chcial odblokowac to sobie wyrownaja, a
    byc moze nalicza jeszcze jakas kare umowna ;). Generalnie widac coraz
    wyrazniej, ze ta karta nie ma nic wspolnego z prepaidem.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-02-06 13:18:10
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    (nie
    > banku Śląskiego) wypłacił te 30 złotych. CZY NARUSZYL REGULAMIN ???? Bank
    Blad! Karta kosztuje 5 zl - 30 zl musisz zrobic pierwszej wplaty. Mozna te
    pieniadze od razu wyciagnac - co z reszta sugerowala mi Pani w banku celem
    sprawdzenia pinu. Wsio OK.

    > Ciekaw jestem ile ING na tym popłynie ?
    Nic.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 4. Data: 2002-02-06 13:20:06
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pieniadze od razu wyciagnac - co z reszta sugerowala mi Pani w banku celem
    No to jeszcze raz ja - nie doczytalem - sorki. Jesli to zrobil w obcym
    bankomacie, to powinni go skasowac 5zl za wyplate - dziwne, ze pozwolilo.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-02-06 17:09:30
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    (nie
    > banku Śląskiego) wypłacił te 30 złotych. CZY NARUSZYL REGULAMIN ???? Bank dał

    równo 5zł
    pozatym trzba być niezłym idiotą, żeby wyrobić sobie kartę krajową i w dodatku
    maestro.

  • 6. Data: 2002-02-06 17:28:06
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    Bank dał

    > równo 5zł
    > pozatym trzba być niezłym idiotą, żeby wyrobić sobie kartę krajową i w

    Możesz mnie uważać za idiote,
    ale najpierw podaj metodę
    na bezpłatne wypłaty z bankomatów ING

    Ja za 5 zł mogę to robic przez 14 miesiecy.
    (przelew-wypłata)

    Maestro czy VISA nie ma dla mnie
    w tym wypadku znaczenia.

    BAH

  • 7. Data: 2002-02-06 19:16:10
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale najpierw podaj metodę
    > na bezpłatne wypłaty z bankomatów ING
    > Ja za 5 zł mogę to robic przez 14 miesiecy.

    sorry, nie wiedziałem że ktoś to uzywa na tej grupie:)
    ja wole VISA, maestra i mastercarda nie zwioł bym do ręki.

  • 8. Data: 2002-02-06 21:49:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > sorry, nie wiedziałem że ktoś to uzywa na tej grupie:)
    > ja wole VISA, maestra i mastercarda nie zwioł bym do ręki.

    To nie bierz. Nikt ci nie kaze. Oczywiscie o zalateach w Europie tej karty
    nie slyszales?

  • 9. Data: 2002-02-06 22:33:01
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ "AMRA" <a...@a...com> ]

    >To nie bierz. Nikt ci nie kaze. Oczywiscie o zalateach w Europie tej karty
    >nie slyszales?

    Akurat zalety TEJ karty są w Europie zaniedbywalne ;)

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 10. Data: 2002-02-07 06:22:08
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > równo 5zł
    > pozatym trzba być niezłym idiotą, żeby wyrobić sobie kartę krajową i w
    dodatku
    > maestro.
    Trzeba byc pajacem, zeby wyciagac takie wnioski!

    --
    bez pzdr
    Pedroz [BB]