  • 11. Data: 2002-02-07 06:24:36
    Temat: Re: Karta prepaid ING Śląskiego.
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:67f4.0000029c.3c6180f8@newsgate.onet.pl...
    > sorry, nie wiedziałem że ktoś to uzywa na tej grupie:)
    A jakie to ma znaczenie?

    > ja wole VISA, maestra i mastercarda nie zwioł bym do ręki.
    Jak ktos ma klapki na oczach, to juz sie nic nie poradzi.

    --
    Pedroz [BB]

  • 12. Data: 2002-02-09 09:15:41
    Temat: Odp: Karta prepaid ING Śląskiego.
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>

    > Możesz mnie uważać za idiote,
    > ale najpierw podaj metodę
    > na bezpłatne wypłaty z bankomatów ING
    >
    > Ja za 5 zł mogę to robic przez 14 miesiecy.
    > (przelew-wypłata)
    >
    > Maestro czy VISA nie ma dla mnie
    > w tym wypadku znaczenia.

    Uważam to za znakomity pomysł. Jeśli nie zmienią oprogramowania ICBS to
    oddzyskasz dodatkowo swoje 5 zł przy ostatniej wypłacie z obcego bankomatu.
    Zastanawiam się czy co zmienią w tej karcie w najbliższym czasie ? Może ktoś
    ma jakieś dane ile takich kart sprzedali ?

    Tomasz

  • 13. Data: 2002-02-09 10:13:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowak" <n...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    bankomatu.
    > Zastanawiam się czy co zmienią w tej karcie w najbliższym czasie ?

    Moze nazwe ;). Albo calkiem wycofaja ja ze sprzedazy ;). Znawcy tematu
    zwracaja uwage na to, ze karta ta w mysl regulacji zawartych w Ustawie Prawo
    Bankowe, nie moze byc zaklasyfikowana ani jako karta przedplacona, ani jako
    karta platnicza.
    Zobaczymy jak co sie stanie gdy dotra do nas pierwsze informacje o
    kradziezach lub skimmingu tych kart ;). Zgodnie z umowa posiadacz karty
    ponosi calkowita odpowiedzialnosc za wszystkie transakcje przed
    zastrzezeniem karty.
    I tak sie zastanawiam... w przypadku fraudu, zapewne bank nie zaplaci
    akceptantowi, ale z pewnoscia tez nie odda kasy posiadaczowi karty. Hm, przy
    odpowiednio duzej ilosci fraudow bankwo moze sie to oplacac ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza