  • 31. Data: 2012-04-12 21:45:03
    Temat: Re: Karta od 10 PLN
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-12 21:26, osa pisze:

    > I tu Cię mam ;) Jesteś właścicielem osiedlowego sklepiku niedaleko mnie!
    > To Ty kupujesz napoje gazowane 'wyprodukowano dla Kaufland' i
    > sprzedajesz je ku uciesze gawiedzi ;) Nie muszę dodawać, że cena w
    > sklepiku jest daleka od tej w Kauflandzie ;)

    Tylko, że i do Kauflanda pewnie też daleko ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 32. Data: 2012-04-12 21:50:01
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    "
    Platnosci karta w wileu przypadkach (zwlaszcza bezstykowe) sa szybsze
    niz szukanie groszy po portfelach/kieszeniach i wydawanie reszty.
    Nie bez znaczenia jest tez fakt, ze ogranicza szara strefe...
    "

    obsługi bezstykowych nie ma, a łącze ma jakies takie powolne...
    pozostaje mu to dopracować i groszówki będzie gonił kartami.

    pozdrawiam

  • 33. Data: 2012-04-12 21:59:05
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-04-12 21:33, Clegan pisze:

    > I z pewnością Twój znajomy to niezwykle miarodajne źródło statystyki.
    > Sorry ale już kompletne dyrdymały opowiadasz o sklepikarzach którzy
    > wyciągają 30k miesięcznie, bankrutujących bo samochód za pól banki
    > kupili dla kochanki.
    > Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Idź i załóż taki sklepik - potem się
    > wypowiadaj.
    > EOT

    a czy ja gdzieś pisałem, że on ma sklep? To akurat budowlanka.

    Szkoda trollu, że wyciąłeś resztę wypowiedzi, bo rozumiem, że do części
    dot. bloga jakoś brakło argumentów i przyczepiłeś się do tego co ma
    najmniej wspólnego z tematem.

  • 34. Data: 2012-04-12 22:32:39
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-12 21:45, Krystek pisze:

    > Tylko, że i do Kauflanda pewnie też daleko ;)
    >
    > K.

    Kłopot w tym, że spacer od tego sklepu do Kauflandu to maksimum 15 minut
    - w sam raz na spalenie 'tony' cukru znajdującego się w takim napoju ;)

  • 35. Data: 2012-04-13 02:27:15
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.04.2012 22:32, osa pisze:

    > Kłopot w tym, że spacer od tego sklepu do Kauflandu to maksimum 15 minut
    > - w sam raz na spalenie 'tony' cukru znajdującego się w takim napoju ;)

    A do sklepiku pewnie maks 2 minuty. I dla tych 13 minut ludzie wolą
    czasem kupić drożej.

    Dorzuć do tego - ile więcej czasu spędzisz w Kauflandzie zanim dojdziesz
    do tego co potrzebujesz. W sklepiku "po schodkach" zazwyczaj nie
    pokonujesz dodatkowego pół kilometra z wózkiem.

    p. m.

  • 36. Data: 2012-04-13 21:01:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Jasio" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niech kupuje w markecie. fakturę dostanie :)

    rozmawiałem ze sprzedawczynią w spożywczym
    mowila ze nie mogą z marketu kupić i sprzedawać

    erator/

  • 37. Data: 2012-04-14 15:46:26
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > rozmawiałem ze sprzedawczynią w spożywczym
    > mowila ze nie mogą z marketu kupić i sprzedawać

    mozesz rozwinąć?
    jaka jest przyczyna tej niemocy?