  • 1. Data: 2004-06-01 23:16:27
    Temat: Millenet - nowe opcje
    Od: "Qrak" <q...@o...pl>

    Witam,

    Postarali się wreszcie i mają zupełnie nowe funkcje: wydruk potwierdzenia
    transakcji - prawie jak w mBanku (też za darmo aczkolwiek różne logo ;-) ),
    wcześniejsza spłata kredytówki (wraz z możliwością nadpłaty), zmiana limitów na
    Visa Electron, zmiana poziomu spłaty kredytówki.

    szczegóły - link w aktualnościach na www.millenet.pl

    Pozdrawiam

    Q.

  • 2. Data: 2004-06-07 22:09:43
    Temat: Re: Millenet - nowe opcje
    Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > wcześniejsza spłata kredytówki (wraz z możliwością nadpłaty), zmiana
    > limitów na Visa Electron, zmiana poziomu spłaty kredytówki.

    Darmowe wydruki potwierdzeń - coś na co czekałem w Millennium! Teraz mogę się
    przenieść tam już z pozostąłymi transakcjami (podatki) na dobre...
    Osobiście polecam ich Millekonto Premium wraz z kartą kredytową -> jak się
    robi nią transakcje na 1000 złociszy miesięcznie to wtedy prowadzenie konta
    jest za darmo (normalnie 15 peelenów) a internetowe przelewy sa bez opłat (z
    resztą tak samo jak wypłaty debetówką w Euronetach).

    Mogliby pójść za ciosem i odpalić od razu wyciągi jak Citi albo BZWBK...

    Pozdr

    Kay

  • 3. Data: 2004-06-08 07:05:45
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > Mogliby pójść za ciosem i odpalić od razu wyciągi jak Citi albo BZWBK...

    Uproszczone wyciagi pod menu "Inne uslugi" --> "Historia transakcji". Nie
    ma szczegolow transakcji, ale mozna zrobic PDF'a :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 4. Data: 2004-06-08 21:49:29
    Od: "ZyLTaN" <z...@W...gazeta.pl>

    Qrak <q...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > wcześniejsza spłata kredytówki (wraz z możliwością nadpłaty), zmiana
    > limitów na Visa Electron, zmiana poziomu spłaty kredytówki.

    To chyba czytaja ta liste nie? Albo wsluchuja sie w sugestie nadsylane przez
    klientow... Niezaleznie od tego co bylo przyczyna jest to krok w dobrym
    kierunku :-) Dla mnie byly to opcje z tych najpotrzebniejszych - może oprocz
    zmiany limitow kart debetowych...

    Pozdro

    Zyltan