  • 1. Data: 2003-11-10 22:36:55
    Temat: Re: Czy komuś udało się zalogować obenie do Lukas'a ???
    Od: "Don" <d...@p...onet.pl>

    > Witam.
    >    Pytanie jak w temacie ???
    >    Ja próbuję już od godziny i .....nistety.

    Dokładnie. Po wpisaniu Id i hasła pojawia się biała strona i
    na tym się kończy.Chyba się serwer wysypał.

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-11-10 22:38:43
    Od: "komarek" <k...@s...konto.pl>

    Ja też się zmartwiłem. Problem jest na szczęście nieindywidualny i wynika IMHO
    albo z problemów z przechodzeniem banku na NRB albo wszyscy posiadacze e-konta
    chcą jednocześnie sprawdzić jak wygląda po zalogowaniu ich nowy numer NRB.
    Również pozdrawiam
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-11-10 22:46:42
    Temat: Czy komuś udało się zalogować obenie do Lukas'a ???
    Od: "E.N" <m...@g...pl>

    Witam.
    Pytanie jak w temacie ???
    Ja próbuję już od godziny i .....nistety.

    pozdrawiam
    E.N

  • 4. Data: 2003-11-10 22:51:10
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    E.N napisał(a):

    > Witam.
    > Pytanie jak w temacie ???
    > Ja próbuję już od godziny i .....nistety.

    Działa bez problemu

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2003-11-11 23:22:57
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_NO-SPAM_>

    Użytkownik "E.N" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Pytanie jak w temacie ???
    > Ja próbuję już od godziny i .....nistety.
    > pozdrawiam
    > E.N

    Witam,
    Nie ma problemow z logowaniem i operacjami.

    pozdrawiam
    opolanin
    (tez E.N. ;-) )