    From: "luccese" <k...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa - co polecacie?
    Date: Wed, 8 May 2002 09:41:58 +0000 (UTC)

    Stiwi <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > HEJ
    > Dzwonilem przed chwila do CitiBanku, jako ze bylem
    > zainteresowany uzyskaniem karty kredytowej CitiBank
    > Silver. Niestety mila Pani powiedziala, ze nie moge takowej
    > uzyskac poniewaz nie mam 21 lat.
    >
    > W zwiazku z tym, czy mozecie polecic cos rownie dobrego?

    > Jestem zatrudniony na umowe o prace, moje dochody miesieczne
    > siegaja ok 2000 pln netto, chcialbym aby karta kredytowa byla:
    > - z dostepem do rachunku karty przez internet, ewentualnie
    > takze przez telefon.
> [...]
    ZADOWOLONY.NIE MIAŁEM JESZE DO CZYNIENIA Z KARTAMI CITIBANKU ALE Z OPOWIEŚCI
    ZNAJOMYCH WIEM ŻE CZAI SIĘ W JEGO OFERCIE MNÓSTWO UKRYTYCH PROWIZJI. VCCH MA
    ODREBNY RACHUNEK Z LIMITEM, KTÓRY MOGĘ NA BIEŻĄCO KONTROLOWAĆ TELEFONICZNIE.
    NIGDY NIE MIAŁEM Z NIĄ PROBLEMÓW W SKLEPACH BANKOMATACH.MA ONA TAKŻE SWOJE
    MINUSY-WYSOKA PROWIZJA PRZY WYPŁACIE Z BANKOMATU, MOŻLIWOŚĆ PRZEKROCZENIA
    LIMITU ZA CO PŁACI SIĘ 20 PLN. ALE OGÓLNIE JEST SPOKO.