  • 21. Data: 2009-05-03 23:06:25
    Temat: Re: Karta kredytowa - ale tylko do zakupow
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Darek wrote:

    > Nie ktoś, tylko 2 różne kobiety z infolinii lufthansy dzisiaj.
    > Obie twierdzły, że na debetową beda problemy i czesto bywaja,
    > a bez karty nie wejde.
    >
    > wiem, ze sie da :)
    >
    > Ale tez nie ubzdurałem sobie tego.
    >
    > W koncu najpierw dzwoniłem na infolinie, a potem zaczałem
    > Wam tyłki zawracać.

    Ale to jest bzdura, bo nie ma wymogu płacenia kartą za bilet. Kup u
    jakiegoś polskiego sprzedawcy, zapłać przelewem i już.

    Poza tym nikt nie wymaga, żebyś płacił za bilet swoją kartą. Jak
    5-osobowa rodzina gdzieś leci, to każdy ma mieć KK? Bzdura...

    --
    MiCHA

  • 22. Data: 2009-05-03 23:09:01
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jerzy_K wrote:

    > ZTCW z praktyki, karta (kredytowa, ta którą płacono za bilet albo karta
    > Miles&More jest potrzebna tylko w przypadku odprawy w automatach LH na
    > lotnisku. Przy stanowisku odprawią cię na podstawie DO lub paszportu.

    Te automaty potrafią także czytać paszporty i dowody osobiste... :-)

    --
    MiCHA