  • 1. Data: 2003-09-07 13:38:04
    Temat: Potwierdzenie wykonania przelewu-opłaty?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Napiszcie proszę ,w którym banku najtańsze są potwierdzenia(te z pieczątką i
    podpisem;)) przelewów wykonanych przez internet(jakie konto),jak można je
    zamawiać(w placówce ,przez internet czy przez telefon)?Czy jest gdzieś taniej
    niż w MultiBanku?
    Dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2003-09-07 13:43:27
    Temat: Re: Potwierdzenie wykonania przelewu-opłaty?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjfcbs$1ru$...@i...gazeta.pl,
    Marcin Dominiak <m...@N...gazeta.pl>:
> [...]
    > konto),jak można je zamawiać(w placówce ,przez internet czy przez
    > telefon)?Czy jest gdzieś taniej niż w MultiBanku?

    A ile kosztuje w Multi, bo nie wiem?

    Inteligo: za darmo przez telefon lub internet - wysylane faksem (nie jestem
    pewien tego podpisu).

    Lukas Bank: 2 zlote. Zamawiac mozna w placowce lub przez telefon, a otrzymac
    listem, faksem (na dowolnie podany numer, np. kontrahenta!), lub osobiscie w
    placowce.

    VW Bank 2.50, szczegolow nie pamietam.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-09-07 14:29:41
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Inteligo: za darmo przez telefon lub internet - wysylane faksem (nie
    jestem
    > pewien tego podpisu).

    Przez IVRa zamówisz historię rachunku na faks, do 50 operacji wstecz. Za
    darmo. Przez serwis www wyślesz faks z potwierdzeniem operacji - identyczne,
    jak wydruk z PDFa. Też za darmo.

    Potwierdzenia z podpisem zamawiasz u konsultanta, otrzymujesz pocztą lub
    faksem. Opłata 5,99.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 4. Data: 2003-09-07 14:41:49
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > A ile kosztuje w Multi, bo nie wiem?

    Dwa złote, w czym się zawiera przesyłka, podpis i pieczątka.

  • 5. Data: 2003-09-07 17:23:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Dominiak wrote:
    > telefon)?Czy jest gdzieś taniej niż w MultiBanku?

    Citi za darmo

  • 6. Data: 2003-09-07 18:13:35
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Citi za darmo
    A ile kosztuje prowadzenie takiego konta?
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-09-07 18:18:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Dominiak wrote:
    > A ile kosztuje prowadzenie takiego konta?>
    8 zl / miesiac chyba ze masz saldo >2000 zl

  • 8. Data: 2003-09-07 18:20:09
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Bogdan B. <b...@h...pl> napisał(a):

    > Dwa złote, w czym się zawiera przesyłka, podpis i pieczątka.
    Czyli w Multi wyjdzie chyba najtaniej jeśli takie zaświadczenie potrzebuję ze
    2-3 razy w roku i mam tam już konto?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 9. Data: 2003-09-07 18:24:39
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Marcin Dominiak wrote:

    > A ile kosztuje prowadzenie takiego konta?

    5/9 PLN miesięcznie (saldo pow 2500/do 2500)

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2003-09-07 18:39:18
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak"

    > Czyli w Multi wyjdzie chyba najtaniej jeśli takie zaświadczenie potrzebuję
    ze
    > 2-3 razy w roku i mam tam już konto?

    No to zależy od też od paru innych rzeczy, ale ja jestem zadowolony.
    Płacę za Multikonto Ja 3 zł/m-c i 30 zł za debetową Visę Classic.
    Wyciągi miesięczne są teraz za darmo.
    Limit debetowy 300 zł za darmo (oprócz odsetek, jeżeli go użyjesz
    oczywiście).
    Visy Electron nie brałem bo mam ich już dość, ale jeżeli chcesz jest za 2
    zł/m-c.
    Razem płacę 66 zł rocznie, plus okazjonalnie po 2 zł za potwierdzenie.
    A potwierdzenia bez pieczątki wydrukujesz sobie sam.

    Bogdan B.