  • 1. Data: 2023-01-02 17:15:09
    Temat: Karta WOŚP - ciekawostka :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debeto
    we/karta-wosp/

    Piszą, że jest jeszcze 50K kart.
    Co jest o tyle dziwne, że ja już jedną mam w ręce, aktywną :)

    KJ

  • 2. Data: 2023-01-02 17:41:08
    Temat: Re: Karta WOŚP - ciekawostka :)
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 2 stycznia 2023 o 17:19:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):
    > https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debeto
    we/karta-wosp/

    > Piszą, że jest jeszcze 50K kart.
    > Co jest o tyle dziwne, że ja już jedną mam w ręce, aktywną :)

    Widocznie licznik rzadko odświeżają.
    Może np. co 100 kart?
    Choć w sumie napisane 50000, więc jaki problem 49999?
    To może było ich 50001? ;>

    Tak czy siak dzięki za przypomnienie, plakat po drodze widziałem, jakieś puszki w
    biedronku
    przy kasach stoją - a jak doszedłem do roboty to oczywiście zapomniałem.

  • 3. Data: 2023-01-02 20:12:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    we/karta-wosp/

    > Widocznie licznik rzadko odświeżają.
    > Może np. co 100 kart?
    > Choć w sumie napisane 50000, więc jaki problem 49999?
    > To może było ich 50001? ;>

    A może policzyli tę, której ja nie mam i jest 50000 nadal :-)

  • 4. Data: 2023-01-02 22:29:37
    Od: jaouad zarrabi <j...@g...com>

    El lunes, 2 de enero de 2023 a las 20:12:19 UTC+1, cef escribió:

    > A może policzyli tę, której ja nie mam i jest 50000 nadal :-)
    Convert your invoices into cash Or Purchase now - pay 120 days later!
    With our office Registred VAT number: GB301 5476 35 / Company number: 9488169 And
    Based in Londres - UK can offers :
    1- Trade Finance for IMPORTERS
    Purchase now - pay 120 days later!
    Invoice financing for your purchases - credit limits up to $10M (USD) within 48
    hours.
    2- When your business needs cash...Convert your invoices into cash with a leading
    online lender. ( High limit Up to $10M (USD) - High-speed 48 hours - Convenient
    Only 2 docs )
    Our office is the largest and fastest-growing online platform for financing small
    and medium-size businesses engaged in international trade. Stenn is based in London,
    provides financing services in 74 countries and is backed by financial giants like
    HSBC, Barclays, Natixis and many others. For 2022 we are ranked in the Financial
    Times' list of 1000 Europe's Fastest Growing Companies.
    Our office connects international SMEs to the global financial system. Our clients
    are small and medium-size businesses that trade between one country and another - for
    example, between China and the United States or Vietnam and Germany. On our office
    you can apply for financing and trade credit protection from $10 000 to $10 million
    (USD) within 48 hours.
    https://app.stenn.com/referral-space/personal-sales-
    page/ES04699

  • 5. Data: 2023-01-04 12:14:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    we/karta-wosp/

    > Piszą, że jest jeszcze 50K kart.
    > Co jest o tyle dziwne, że ja już jedną mam w ręce, aktywną :)

    Teraz 47200. Równiutko ;>
    Ciekawe, kiedy się zmieniło, wczoraj rano OIDP było wciąż 50k.
    Czytają p.b.b.?

  • 6. Data: 2023-01-08 13:28:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 4 stycznia 2023 o 12:14:27 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Teraz 47200. Równiutko ;>
    > Ciekawe, kiedy się zmieniło, wczoraj rano OIDP było wciąż 50k.
    > Czytają p.b.b.?

    Dalej 47200, może dlatego, że moja jeszcze nie przyszła?
    Raz na tydzień wysyłają?

  • 7. Data: 2023-01-10 13:44:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wychodzi raz na tydzień - dziś 38894 (wczoraj po południu twardo 47200).
    A może w końcu dane z komputera (jak na liczniku długu), a nie z palca?
    Mojej wciąż nie ma - dawno to tyle nie trwało (poza tą, co się zgubiła, i tą, co nie
    wysłali,
    bo przez cały okres ważności poprzedniczki nie użyłem ani razu).
    Jak dziś nie dojdzie to jutro dzwonię, żeby wysłali następną.

  • 8. Data: 2023-01-10 14:07:06
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    > bo przez cały okres ważności poprzedniczki nie użyłem ani razu).
    > Jak dziś nie dojdzie to jutro dzwonię, żeby wysłali następną.

    moja doszła w 2 dni robocze więc coś u Ciebie chyba nie pykło
    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 9. Data: 2023-01-10 16:33:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 10 stycznia 2023 o 14:07:54 UTC+1 Robert_DF napisał(a):
    > moja doszła w 2 dni robocze więc coś u Ciebie chyba nie pykło

    Zgodzę się, "że dotychczas tak było".
    Ale coś podobno dziś przyszło.

  • 10. Data: 2023-01-10 16:50:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>