  • 1. Data: 2015-10-12 00:28:37
    Temat: Karta Meritum -> Alior
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Mam pytanie o karty Master Card Aliora otrzymywane na miejsce dotychczas
    posiadanych kart Meritum.
    Zgodnie z informacją umieszczona na instrukcji otrzymanej wraz z kartą,
    karta ta powinna umożliwiać płatności metoda zbliżeniową, którą to
    funkcjonalność można podobno wyłączyć w bankomacie BZWBK lub na
    infolinii Banku.
    Tymczasem u mojej żony funkcja płatnosci zbliżeniowych nie działa,
    chociaż już wykonała kilka tradycyjnych operacji tą nową kartą.
    Jak jest u Was?
    Czy te płatności zbliżeniowe Wam działają?
    Nie twierdzę że mnie ten brak płatności zbliżeniowych martwi, gdyż i tak
    miałem zamiar je wyłączyć,ale chciałbym wiedzieć na czym stoję:
    czy to jest chwilowa tylko przypadłość tej karty, czy też ta karta
    domyślnie ma wyłączoną funkcję płatności zbliżeniowych.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2015-10-12 14:56:04
    Temat: Re: Karta Meritum -> Alior
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Mon, 12 Oct 2015 00:28:37 +0200, Chris94 pisze:
> [...]
    > Tymczasem u mojej żony funkcja płatnosci zbliżeniowych nie działa,
    > chociaż już wykonała kilka tradycyjnych operacji tą nową kartą.

    Działa bez żadnych dodatkowych zabiegów (sprawdzone na dwóch kartach).

    k.
    PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

  • 3. Data: 2015-10-13 13:23:34
    Od: Jakub <s...@q...com>

    Dziala i nie mam zamiaru wylaczac. Tak jest szybciej.

  • 4. Data: 2015-10-14 00:45:34
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Tue, 13 Oct 2015 04:23:34 -0700 (PDT), Jakub napisał(a):

    > Dziala i nie mam zamiaru wylaczac. Tak jest szybciej.

    Ale zdecydowanie mniej bezpiecznie.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof