  • 1. Data: 2015-10-10 11:30:52
    Temat: [Citi] Czy polecany moze byc polecajacym?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Poleciłem znajomemu kartę kredytową Citibanku. Jeśli wszystko przebiegnie
    prawidłowo,
    to otrzymamy po 400zł (ja jako polecający a on jako polecany).

    Czy ten znajomy może również polecić kartę kredytową i otrzymać kolejne
    400zł (tym razem jako polecający)?

  • 2. Data: 2015-10-10 14:34:56
    Temat: Re: [Citi] Czy polecany moze byc polecajacym?
    Od: b...@o...pl

    Tak. Polecony, jako już nowy klient banku, dostanie 400 zł w ciągu 30 dni
    gdy poleci osobę która nie jest klientem Citibanku. Ważne jest by obie strony
    zdążyły ze wszstkim w okresie promocji.

  • 3. Data: 2015-10-28 18:25:40
    Od: W <w...@w...pl>

    jakson wystukał, co następuje:

> [...]
    > to otrzymamy po 400zł (ja jako polecający a on jako polecany).
    >
    > Czy ten znajomy może również polecić kartę kredytową i otrzymać kolejne

    Afair gdzieś w regulaminie było, że osoba polecająca powinna mieć kartę od
    jakiejś tam daty (chyba coś około początku roku).