  • 11. Data: 2006-07-03 15:40:55
    Temat: Re: Karta Kredytowa (zapewne koolejny raz...)
    Od: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>

    lesz <l...@o...pl> wrote:
    > Witam, moge Ci zaoferowac karte Raiffeisena na korzystnych warunkach...
    > nie musisz posiadac konta, oprocentowanie kredytu na karcie 19%,
    > mozliwosc wykonywania przelewow przez internet bezplatnie....no i wiele
    > innych zalet:) jesli jestes zainteresowany to pisz na priv. pozdrawiam

    a co z punktem 5.2 w rozdziale 6 regulaminu kart ?

    Roz.6. Ochrona Karty i zakres odpowiedzialności:
    [...]
    5. Bank nie odpowiada, bez względu na kwotę, za Transakcje:
    [...]
    2) zrealizowane na odległość bez fizycznego przedstawiania Karty, w
    tym w szczególności za pośrednictwem telefonu, Internetu lub
    poczty

    kiedy to zostanie zmienione ?

    pozdrawiam

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst

  • 12. Data: 2006-07-03 17:03:52
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "lesz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > mozliwosc wykonywania przelewow przez internet bezplatnie....no i wiele
    > innych zalet:) jesli jestes zainteresowany to pisz na priv. pozdrawiam

    I mnostwo klopotow gdy dane karty ktos sobie spisze i wykorzysta
    w Internecie. Szczegoly w archiwum.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 13. Data: 2006-07-03 18:29:07
    Od: Michal <s...@j...be>

    On 3 Jul 2006 15:40:55 GMT, Bohdan 'Nexus' Horst wrote:

> [...]
    > 2) zrealizowane na odległość bez fizycznego przedstawiania Karty, w
    > tym w szczególności za pośrednictwem telefonu, Internetu lub

    Ale taki zapis ma nie tylko Raiffeisen - ostatnio sprawdzałem jak to
    wygląda w Multibanku, BZ WBK i Millennium i w każdym z nich w regulaminie
    był identyczny punkt. Czy to nie oznacza, że inne banki też tak traktują
    reklamacje transakcji zdalnych (a jedynie Rajfi ma pecha i jest o nim w tym
    kontekście głośno)?

  • 14. Data: 2006-07-03 18:31:29
    Od: Michal <s...@j...be>

    On Mon, 3 Jul 2006 19:03:52 +0200, Marcin wrote:

> [...]
    ps.com...

    > I mnostwo klopotow gdy dane karty ktos sobie spisze i wykorzysta

    W regulaminie w podobny sposób zabezbieczają się przed reklamacją
    transakcji internetowych też inne banki. Czy to tylko Raiffeisen w praktyce
    z tego zapisu korzysta, czy po prostu do tej pory o żadnym innym banku nie
    napisała jeszcze gazeta? Ktoś wie, jak w praktyce wygląda to w innych
    bankach (poza Citi, bo ten słynie z bezproblemowości w tym względzie:) )?

    M.

  • 15. Data: 2006-07-03 21:40:26
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 3 Jul 2006 15:06:51 +0200, "Robert.I"
    <_...@i...pl> wrote:

    >No właśnie po zapoznaniu się z kontem w mbanku, dochodzę do wniosku, że może
    >nie jest ono takim głupim pomysłem? Jak kiedyś będę brał drugą KK, to wezmę
    >taką bez konta..

    mBank jest OK. bierz kartę a przy okazji poużywaj sobie konto. jak ci
    się spodoba, to i z kontem się do mBanku przeniesiesz, a jak nie, to
    będziesz miał go tylko jako bezpłatny dodatek do karty, co ci szkodzi
    :)

    PG