  • 1. Data: 2006-07-02 21:54:24
    Temat: Karta Kredytowa (zapewne koolejny raz...)
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Witajcie,

    Mam w łapce (elektronicznej ;) ) zaakceptyowany wniosek o kratę kredytową z
    Mbanku. Ale tam każą mi jeszcze konto otwierać, przy czym zastanawiam się
    czy potrzebuję bezsensownego dodatkowego konta... Obiło mi się o oczy, że
    chyba Getinbank oraz Polbank dają karty kredytowe bez konta/rachunku.

    Co na ten temat sądzicie, col byście doradzili? (interesuje mnie limi ok.
    10k - starcza mi na dużo więcej, ale nie chcę)

    Robert

  • 2. Data: 2006-07-03 05:34:48
    Temat: Re: Karta Kredytowa (zapewne koolejny raz...)
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

> [...]
    >
    > Co na ten temat sądzicie, col byście doradzili? (interesuje mnie limi ok.
    > 10k - starcza mi na dużo więcej, ale nie chcę)

    w mBanku i Multibanku musisz miec konto, aby otrzymac kk (nie znam wiecej
    takich przypadkow), zwyczajnie tam sie inaczej nie da, gdyz kk nie posiada
    wlasnego rachunku tylko jest powiazana z kontem osobistym (w mBanku koszt
    konta to 0 zl miesiecznie)

    pozostale banki oferuja karty kredytowe i nie wymagaja otwarcia konta
    osobistego,
    te dwie uslugi sa od siebie niezalezne

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-03 08:25:38
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > konta to 0 zl miesiecznie)
    >
    > pozostale banki oferuja karty kredytowe i nie wymagaja otwarcia konta

    W MultiBanku nie musisz miec konta, aby miec KK. Tylko w mBanku musisz miec,
    ktore naszczescie jest bezplatne.

  • 4. Data: 2006-07-03 08:57:41
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > W MultiBanku nie musisz miec konta, aby miec KK. Tylko w mBanku musisz
    > miec, ktore naszczescie jest bezplatne.

    Ale zapewne obowiązkowa karta do konta jest płatna?
    Zastrzegam że nie sprawdzałem...

    R.

  • 5. Data: 2006-07-03 08:59:42
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e8am3m$tdb$1@news.interia.pl, *Robert.I* wrote:

    > Ale zapewne obowiązkowa karta do konta jest płatna?
    > Zastrzegam że nie sprawdzałem...

    Tez nie.
    I karta o ile mi wiadomo nie jest obowiazkowa.

    --
    darnok

  • 6. Data: 2006-07-03 09:14:56
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Ale zapewne obowiązkowa karta do konta jest płatna?
    > Zastrzegam że nie sprawdzałem...

    nie ma obowiazku posiadania karty od eKonta, poza tym jest
    ona bezplatna, placi sie 36zl za karte do konta eMax

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    fakt, nie trzeba miec konta, aby miec kk w Multibanku

  • 7. Data: 2006-07-03 09:22:30
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > RobertS
    > p.s.
    > fakt, nie trzeba miec konta, aby miec kk w Multibanku

    O, fajnie, i z tego co widzę to i jakimiś Funduszami Inwestycyjnymi będę
    mógł się zainteresować. To tak w ramach zmuszenia się do oszczędzania...

    R.

  • 8. Data: 2006-07-03 10:13:09
    Od: "lesz" <l...@o...pl>

    Witam, moge Ci zaoferowac karte Raiffeisena na korzystnych warunkach...
    nie musisz posiadac konta, oprocentowanie kredytu na karcie 19%,
    mozliwosc wykonywania przelewow przez internet bezplatnie....no i wiele
    innych zalet:) jesli jestes zainteresowany to pisz na priv. pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-07-03 13:06:51
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    Użytkownik "lesz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > mozliwosc wykonywania przelewow przez internet bezplatnie....no i wiele
    > innych zalet:) jesli jestes zainteresowany to pisz na priv. pozdrawiam

    No właśnie po zapoznaniu się z kontem w mbanku, dochodzę do wniosku, że może
    nie jest ono takim głupim pomysłem? Jak kiedyś będę brał drugą KK, to wezmę
    taką bez konta..

    R.

  • 10. Data: 2006-07-03 13:39:50
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Robert.I" wrote in message

> [...]
    może
    > nie jest ono takim głupim pomysłem? Jak kiedyś będę brał drugą KK, to

    ja posiadam KK i ekonto w mBanku i całkiem przyjemnie to wszystko chodzi

    Mirek
    http://kredytbankowy.com