  • 1. Data: 2008-09-08 09:39:56
    Temat: Karta CitiBank Gold LOT problem z otrzymaniem
    Od: n...@g...com

    Witam,
    czy ktos zna jakies procedury zwiazane z dochodami jakie obowiazuja w
    przypadku wydawaniu zgody na karty w Citi ?
    Zlozylem wniosek o karte mam prowadzona dzialalnosci od 2003r
    Przychody na poziomie 10-15k miesiecznie, karta kredytowa z limitem
    30k w Mbanku i kredyt hipoteczny.
    Wszystko splacane na czas z 0 opoznieniami ?
    Co jeszcze moglo wplynac na decyzje negatywna.
    Na karcie zalezalo mi z powodu programu Miles&more ale widac nie tak
    latwo dostac sie do grona Citi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-09-08 10:07:05
    Temat: Re: Karta CitiBank Gold LOT problem z otrzymaniem
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Wrz, 11:39, n...@g...com wrote:
> [...]
    > Zlozylem wniosek o karte mam prowadzona dzialalnosci od 2003r
    > Przychody na poziomie 10-15k miesiecznie, karta kredytowa z limitem

    Obnizenie zdolnosci kredytowej.

    > Wszystko splacane na czas z 0 opoznieniami ?
    > Co jeszcze moglo wplynac na decyzje negatywna.
    > Na karcie zalezalo mi z powodu programu Miles&more ale widac nie tak
    > latwo dostac sie do grona Citi.

    Jesli dales zdjecie do przyszlej karty, napisz do centrum obslugi, ze
    prosisz o jej zwrot - ja po takim pismie zamiast zdjecia dostalem
    poczta KK (Citiphone uprzednio podalo, ze wniosek odrzucony).

  • 3. Data: 2008-09-08 10:08:24
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    To popros o silvera,

    MichalL

  • 4. Data: 2008-09-08 10:48:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-08, n...@g...com <n...@g...com> wrote:

    [...]

    > Na karcie zalezalo mi z powodu programu Miles&more ale widac nie tak
    > latwo dostac sie do grona Citi.

    Jak się ma działalność, to nie. Lubią dużo rzeczy odrzucać, a jak pytam
    o powody, to słyszę "Bank ma w regulaminie zapis o tym, że może odrzucić
    wniosek/whatever bez podania przyczyny. No więc właśnie z tego punktu
    korzystamy".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-09-08 10:51:21
    Od: n...@g...com

    On 8 Wrz, 12:07, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > prosisz o jej zwrot - ja po takim pismie zamiast zdjecia dostalem
    > poczta KK (Citiphone uprzednio podalo, ze wniosek odrzucony).

    mailowo czy poczta tradycyjna am napisac ?
    pozdrawia i dzieki za sugestie

  • 6. Data: 2008-09-08 10:51:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    n...@g...com wrote:
> [...]
    > Zlozylem wniosek o karte mam prowadzona dzialalnosci od 2003r
    > Przychody na poziomie 10-15k miesiecznie,

    Przychód ich nie interesuje, ważny dla nich jest dochód.

    a.

  • 7. Data: 2008-09-08 10:52:11
    Od: n...@g...com

    On 8 Wrz, 12:08, "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:
    > To popros o silvera,
    >
    > MichalL

    generalnie interesuje mnie gold nie silver
    a nawet gdybym chcial ubiegac sie o silvera (i w przyszlosci
    upgradowac) to wg pisma musze pol roku czekac przed zlozeniem
    kolejnego wniosku

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-09-08 10:56:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Wrz, 12:51, n...@g...com wrote:

    > mailowo czy poczta tradycyjna am napisac ?
    > pozdrawia i dzieki za sugestie

    Poczta z trabka - i to chyba na polecony odzalowalem

  • 9. Data: 2008-09-08 12:50:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    w...@a...pl (Wemif) writes:

    > Przychód ich nie interesuje, ważny dla nich jest dochód.

    W dzialalnosci gospodarczej... nie lepiej po prostu napisac ze ludzie
    z DG proszeni sa o niezawracanie sobie glowy Citi?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2008-09-08 14:43:58
    Od: n...@g...com

    > W dzialalnosci gospodarczej... nie lepiej po prostu napisac ze ludzie
    > z DG proszeni sa o niezawracanie sobie glowy Citi?
    > --
    > Krzysztof Halasa

    tez odnioslem takie pierwsze wrazenie, moze powinienem wystapic o
    karte z zaswiadczeniem o zatrudnieniu na 1/10 etatu :)