  • 11. Data: 2008-09-08 16:03:10
    Temat: Re: Karta CitiBank Gold LOT problem z otrzymaniem
    Od: Pete <n...@n...com>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > W dzialalnosci gospodarczej... nie lepiej po prostu napisac ze ludzie
    > z DG proszeni sa o niezawracanie sobie glowy Citi?

    Tez tak do niedawna uwazalem, ale ostatnio mnie mile zaskoczyli - bez
    zadnych papierkow (no, moze jedynie historia citikonta) dali MC Golda
    przy DG.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2008-09-08 18:39:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > W dzialalnosci gospodarczej... nie lepiej po prostu napisac ze ludzie
    > z DG proszeni sa o niezawracanie sobie glowy Citi?

    Czy ja wiem ? Znajomi maja (malzenstwo) DG i maja platynowe KK Citi
    (wlasnie LOT). Tak wiec SOA#1 :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-09-08 18:39:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Pete napisał(a):
    > Tez tak do niedawna uwazalem, ale ostatnio mnie mile zaskoczyli - bez
    > zadnych papierkow (no, moze jedynie historia citikonta) dali MC Golda
    > przy DG.

    Z ciekawosci : jaki limit tego Golda ?

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2008-09-08 19:09:22
    Od: Pete <n...@n...com>

    Mithos pisze:

    > Z ciekawosci : jaki limit tego Golda ?

    10k

    --
    Pete

  • 15. Data: 2008-09-08 22:13:18
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Uzytkownik <n...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Witam,
    > czy ktos zna jakies procedury zwiazane z dochodami jakie obowiazuja w
    > przypadku wydawaniu zgody na karty w Citi ?
    > Zlozylem wniosek o karte mam prowadzona dzialalnosci od 2003r
    > Przychody na poziomie 10-15k miesiecznie, karta kredytowa z limitem
    > 30k w Mbanku i kredyt hipoteczny.
    > Wszystko splacane na czas z 0 opoznieniami ?
    > Co jeszcze moglo wplynac na decyzje negatywna.
    > Na karcie zalezalo mi z powodu programu Miles&more ale widac nie tak
    > latwo dostac sie do grona Citi.
    >
    > Pozdrawiam

    ja przy podobnych warunkach (DG, 2 KK, hipoteczny)
    dostalem tego golda.

    pzdr
    t.

  • 16. Data: 2008-09-09 03:04:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    n...@g...com wrote:

> [...]
    > Co jeszcze moglo wplynac na decyzje negatywna.
    > Na karcie zalezalo mi z powodu programu Miles&more ale widac nie tak
    ^^^^^^^^^^^^^

    Mam wrażenie że podstawową procedurą w Citi jest: "nie dajemy którym zależy
    na nas, tylko tym na których nam zależy".

    Inaczej mówiąc, najlepszym sposobem na dostanie czegoś czego mogą odmówić
    jest po prostu tego nie chcieć. Odezwą się do ciebie na bank :).

    p. m.

  • 17. Data: 2008-09-09 06:53:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-09, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > Inaczej mówiąc, najlepszym sposobem na dostanie czegoś czego mogą odmówić
    > jest po prostu tego nie chcieć. Odezwą się do ciebie na bank :).

    A jak się deklaruje nie-chcenie w banku? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2008-09-09 09:30:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Wojciech Bancer wrote:

    > On 2008-09-09, mvoicem <m...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A jak się deklaruje nie-chcenie w banku? :)

    Nie deklarujesz. Po prostu nie chcesz. Dochodzisz do wniosku że jest ci
    to(karta kredytowa, podwyższenie limitu kredytowego/KK,kredytu
    hipotecznego) zbędne.

    Widać zaczynasz wysyłać jakieś fluidy, bo nagle ludziki z Citi zaczynają do
    ciebie walić drzwiami i oknami.

    Przykład - chciałem zwiększyć limit w Citi. Citi uparcie nie chciało. No to
    trudno, poradziłem sobie bez tego - przeniosłem KK do innego bank, bez
    zamykania tej :). Poczułem się zaspokojony sumarycznym limitem na KK.
    Niespodziewanie po tym citi zaczął mi sam z siebie podwyższać limit,
    dzisiaj mam ze 2x więcej niż potrzebuję.

    p. m.

  • 19. Data: 2008-09-09 11:25:02
    Od: "tomek.k" <p...@...sygnaturce.nz>

    w <news:uuufp5-gl5.ln1@ihal.ma.local.domain>
    Pete napisal(a):

    > Tez tak do niedawna uwazalem, ale ostatnio mnie mile zaskoczyli -
    > bez zadnych papierkow (no, moze jedynie historia citikonta) dali
    > MC Golda przy DG.

    Chyba faktycznie cos sie im zmienilo... Kiedys chcialem karte Citi-BP,
    wypelnilem wniosek u ich handlowca na stacji, ale mi odpisali ze nie
    dostane bo prowadze DG, a nie ukonczylem 25 lat.

    Ostatnio mnie znowu zaczepili na BP, najpierw tlumaczylem ze i tak nie
    dostane zadnej KK od Citi bo nie spelniam wymagan, ale skoro nalegali i
    uparcie twierdzili ze "na pewno dostane", to wypelnilem wniosek...
    Jakiez bylo moje zdziwinie, gdy po 7 dniach jednak przyslali karte :)
    Golda, z limitem 4 x deklarowane miesieczne dochody.
    Bez zadnych papierkow, chyba ze sami sobie potrafili sprawdzic, ze mam
    u nich konta (firmowe + osobiste oszczednosciowe).

    Ale tak przy okazji: sprawdza sie teoria, ze jesli sie czegos chce w
    Citi to sie nie dostanie, a jak sie nie chce to sami przyjda.
    Poprzednim razem potrzebowalem KK to mi nie dali. Teraz juz mam z
    innego banku, ktora mi w zupelnosci wystarcza, to dostalem i z Citi :)

    --
    Pozdrawiam, Tomek
    email: tomek (at) krakow.home.pl

  • 20. Data: 2008-09-09 11:40:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Wrz, 11:30, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Widać zaczynasz wysyłać jakieś fluidy, bo nagle ludziki z Citi zaczynają do
    > ciebie walić drzwiami i oknami.

    genialne :))