  • 1. Data: 2013-08-12 22:19:05
    Temat: Karta Carrefour z Lukasa, a Credit Agricole się nie przyznaje
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Dziś w oddziale CA w Łodzi przy Piotrkowskiej (20-coś, po parzystej
    stronie) pracownik stwierdził, że nie uzna wypowiedzenia umowy karty
    kredytowej (Carrefour Visa), co do której Lukas Bank był stroną umowy
    - i odesłał do supermarketu.
    Poradziłem osobie, której odmówiono uznania tego oświadczenia woli
    napisanie na kartce, że wypowiada umowę karty nr taki to a taki.
    Otrzymała potwierdzenie i zobaczymy czy CA aka LB nadal będzie "szedł
    w zaparte".
    Dodatkowo ów pracownik wprowadził klienta w błąd twierdząc, że jest
    tylko jedna umowa związana z kartą (o kartę), choć jasno zapytałem czy
    nie ma umowy o limit kredytowy (jest).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2013-08-15 09:26:24
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > Dodatkowo ów pracownik wprowadził klienta w błąd twierdząc, że jest
    > tylko jedna umowa związana z kartą (o kartę), choć jasno zapytałem czy
    > nie ma umowy o limit kredytowy (jest).

    No ale to może być ta sama umowa. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2013-08-19 12:21:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 15 Aug 2013 09:26:24 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski
    <m...@m...waw.pl> wrote:

    >No ale to może być ta sama umowa. :-)

    rzeczywiście, jest to ta sama kartka, ale umowy nazwane są osobno.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski