  • 1. Data: 2013-08-11 19:58:40
    Temat: Getin - zmiana w funkcjonalności
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dziś po zalogowaniu się przywitał mnie komunikat o zmianach. Ciekawy
    fragment:

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    [....]

    Pragniemy poinformować, iż udostępniona została również możliwość
    logowania się do Bankowości Internetowej za pomocą wszystkich znaków
    hasła zamiast wprowadzania jedynie losowo wybranych znaków jak
    dotychczas. Zmiany sposobu logowania można dokonać w Bankowości
    Internetowej, w zakładce Ustawienia, Kanały dostępu/Zmiana hasła.

    [...]
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    Nie próbowałem.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Know how to save 5 drowning lawyers?

  • 2. Data: 2013-08-11 23:25:19
    Temat: Re: Getin - zmiana w funkcjonalności
    Od: www2 <t...@g...com>

    Jesli dotyczy to (a tak mysle) Getin Up to pare dni temu aktywowalem dostep
    przez WWW i mozna bylo juz wybrac pelne haslo (tak tez zrobilem) i przez pare
    dni juz mialem logowanie login+pelne haslo.

    Za to na getin online gdzie mam konto 3 lata nadal jest maskowane.

    Najlepsze jest to, ze maja swietna aplikacje mobilna i dzisiaj dodalem do niej
    zarowno get up jak gol! Jedna z najlepszych aplikacji mobilnych.

    Na rowni z sync, ale wygladajaca bardziej ascetycznie, co jest na plus.

    W ogole te ich nowe kafelki po paru probach zmiany na stare i powrotu do nich
    przekonaly mnie i od dzisiaj tylko kafelki mam (get up, gol, open finance).

    Szkoda ze Idea Bank nie ma tych kafelek i nie ma mozna do tej aplikacji
    mobilnej dodac...

    Wszystko zunifikowane. Alez mi sie podoba - miec w jednej aplikacji wiecej niz
    jedna konto. Przelacza sie tylko po prawej na gorze profilem i logowanie palcem.
    (Lub mozna haslo ustawic).

    Za to ten nowy interfejs mbanku... porazka.