  • 1. Data: 2013-08-12 19:52:58
    Temat: Gdzie konto z premia za przelew wynagrodzenia?
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Ja w temacie

  • 2. Data: 2013-08-12 19:56:47
    Temat: Re: Gdzie konto z premia za przelew wynagrodzenia?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-12 19:52, kowtow pisze:
    > Ja w temacie

    BGŻ, 1% <=50zł (minus 5zł za kartę) i jeszcze parę drobnych "ale".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-08-13 11:23:56
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2013 19:52:58 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
    > Ja w temacie

    Alior - przy przelewie wynagrodzenia na konto 5% zwrotu od transakcji kartą, ale
    karta kosztuje 5zł/mc więc opłaca to się przy płatnościach większych od 100zł/mc
    Alior Sync - 5% od zakupów w internecie, ale nie wiecej niż 50zł/mc i 200zł rocznie.
    Tutaj jednak odchodzą koszty karty

    BGŻ - też coś jest, ale tam nie wiem.

    Jakbyś chciał założyć konto w Alior Sync, to mogę wysłać Ci linka polecającego.
    Przy skutecznym poleceniu mógłbym oddać 25zł (połowę z tego co ja dostanę).

    Pozdro.