  • 21. Data: 2006-03-28 23:43:34
    Temat: Re: Karta Auchan Visa
    Od: "I.b." <p...@p...com>

    > niejaki rsa127 pisał o tym, że nie wszystko i wszędzie jest darmowe.

    Nic nie napisal poza tym, ze cos jest kosztogenne i ma znajomych co tez tak
    mowia- a konkretow zadnych... Ja tam z kosztogennym bankiem sie jeszcze nie
    spotkalem! Ja na razie wszelakie operacje na koncie oisobistym sa darmowe w
    kazdym banku w UK!!!

    > Generalnie uważam, że nie ma co porównywać nas do UK, bo mimo wszystko to
    > dwa inne rynki wciąż.

    A wlasnie, ze trzeba, trzeba mowic i psac jak jest gdzie inndziej, bo jak na
    razie to cala Polska czerpie przecie wzorce z "zachodu" tylko dlaczego nikt
    nie pisze i mowi, ze sa to wzorce z przed 50 moze 100 lat! Nie chodzi o
    przechwalki na zasadzie "haha, a ja mam darmowo" itp., a o to by pokazac ze
    nmoze byc inaczej i wcale nie musi byc tak jak tego chca wielcy w Polsce
    ciagnacy wzorzec taki jaki im odpowiada a nie koniecznie klientowi... To
    samo dotyczy telefoni komorkowej. Jak i samego ustroju politrycznego, czy
    slyszales w oficjalnych mediach, o tym co zrobila slawan "zelazna dama"?
    Napewno o laniu gornikow tak... a o reszczie? O tym, ze dla slabo radzacych
    sobie w zyciu (malo zarabiajacych lub wogule nie pracujacych) UK daje
    mieszkania za darmo?! o tym, ze w UK bezdomnym jest sie wylacznie na wlasne
    zyczenie -taki styl zycia- ze zasilki sa placone do momentu podjecia pracy,
    ze jest dofinansowanie do zakupow art. spozywczych, ze leki dla
    biedniejszych sa darmowe...i calej kupy socjalu duzo lepszego niz
    kiedykolwiek byl za PRL-u czy o tym ktos powiedzial oficjalnie - a przecie
    to nie tajemnica i mjac choc troche znajomosci angielskiego, mozan to
    wszystko znalesc na oficjalnych rzadowych stronach www! A co ciekawe nie
    znajdziesz tu glosow -"a co bys chcial za darmo"... czy w stylu "nieroby,
    nie bede na was pracowac" itp - wiesz o jakie kawalki mi chodzi... Bo ludzie
    uwazaja, ze im tez moze sie noga zlamac... i szanuja sie na wzajem - to mi
    sie bardzo podoba, to bylo w PRL-u... dzis tego nie ma w Polsce, ludzie juz
    sie nie szanuja...

    > BTW, nie ma żadnych obwarowań dotyczących darmowych kont? Np. Regularne
    > wpłaty 1000 funtów miesięcznie?

    Zadnego ograniczenia nie ma, mam 2 konta na ktorych od ponad roku nie ma
    nic... i co? i nic i siedza pustostany:)
    Jeszcze raz powtarzam:
    W UK Konto osobiste (bez dodatkowych uslug komercyjnych) JEST DARMOWE bez
    zadnych ograniczen czy warunkow!!! I pisze to zpelna odpowiedzialnoscia -
    dotyczy to kazdego banku - nie jak przytoczony przez ciebie :rsa127
    "agresywne banki".
    Prosze sa google - mozna wyszukac po bankach - najwieksze to:
    Loyds
    Barclays
    HSBC - chyba jeden z najwiekszych na swiecie
    City - to znajomy bank w polsce
    NatWest
    Halifax - choc tu ktos moze sie uczepic, ze to wydzielona glazka lub bardzo
    blisko wspolpracujaca z Royal Bank of Scotland
    Oraz cala reszta innych bankow - ktorych tak naprawde nie ma duzo!!!