  • 1. Data: 2006-03-22 09:44:07
    Temat: SKOK STEFCZYKA
    Od: MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl>

    Witam

    Poszujuje wszelkich informacji na temat SKOK-u Stefczyka.
    informacje prasowe, opinie, linki do notatek (procz ich oficjalnej
    strony). Prywatne opinie.

    Będę bardz wdzieczny za pomoc.

  • 2. Data: 2006-03-22 14:53:04
    Temat: Re: SKOK STEFCZYKA
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik "MaxImuS" <maximus_one@ciachnac_interia.pl> napisał

    > Poszujuje wszelkich informacji na temat SKOK-u Stefczyka.
    > informacje prasowe, opinie, linki do notatek (procz ich oficjalnej
    > strony). Prywatne opinie.

    Prywatne opinie jak najbardziej negatywne. Z informacji
    od moich klientow wylania sie niezbyt przychylny obraz
    tejze instytucji.

    Ale jak chcesz duzo informacji na temat Stefczyka to
    wlacz Radio Maryja. :)

    Neko

  • 3. Data: 2006-03-23 13:26:30
    Od: MaxImuS <maximus_one@ciachnac_interia.pl>

    Neko napisał(a):

> [...]
    > od moich klientow wylania sie niezbyt przychylny obraz
    > tejze instytucji.
    >
    > Ale jak chcesz duzo informacji na temat Stefczyka to

    jakos nie po drodze mi z ta rozglosnia,
    a i tak wydaje mi sie, ze tam to oni sa "po linii i na bazie" -
    bardziej mnie interesuja opinie ich klientow, niz pseldoreklama.

    O ile to bedzie mozliwe interesuje mnie budowa projeku w ktorego
    realizacje beda zaangazowane osoby poszkodowane na kontaktach z ta
    instytucją

  • 4. Data: 2006-03-23 17:26:01
    Od: "Redart" <r...@o...pl>

    Użytkownik "MaxImuS" <maximus_one@ciachnac_interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > O ile to bedzie mozliwe interesuje mnie budowa projeku w ktorego
    > realizacje beda zaangazowane osoby poszkodowane na kontaktach z ta

    A dlaczego akurat obiektem projektu ma być SKOK Stefczyka ?
    Czy tematem projektu jest szkoda klienta instutucji bankowej,
    czy robienie Franciszkowi koło d... ?

  • 5. Data: 2006-03-24 05:38:25
    Od: Marek Ciesielski <c...@p...org>

    On Thu, 23 Mar 2006 18:26:01 +0100, "Redart" <r...@o...pl> wrote:

    >A dlaczego akurat obiektem projektu ma być SKOK Stefczyka ?
    >Czy tematem projektu jest szkoda klienta instutucji bankowej,
    >czy robienie Franciszkowi koło d... ?

    Pewnie TVN dostał zlecenie :)
    --
    Marek Ciesielski

    \ | ___|
    |\/ | | marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team
    _| _|\____|

  • 6. Data: 2006-04-27 20:15:31
    Od: "krzysztofc" <kszysztofcUSUŃ@wp.pl>

    > Prywatne opinie jak najbardziej negatywne. Z informacji
    > od moich klientow wylania sie niezbyt przychylny obraz
    > tejze instytucji.

    Ja mam jak najbardziej pozytywne skojarzenia. załatwiałem pozyczkę 30000pln,
    trwało to jeden dzień zabezpieczenie tylko weksel. W bankach lipa

  • 7. Data: 2010-03-09 13:00:31
    Od: "Vancouver19" <joannaadiyaman@WYTNIJ_TOwp.pl>

    podaję maila v...@w...pl proszę sie odezwać to Panu napiszę jak mnie po
    chrześcijańsku załatwili. Pozdrawiam