  • 1. Data: 2005-03-17 12:54:42
    Temat: Biorę kredyt w CHF - teraz warto czy nie?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Jak w temacie. Nie wiem tylko czy podpisywać umowę szybko czy też trochę
    poczekać. Chodzi mi o obecny kurs CHF. Co radzicie?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-03-17 16:01:47
    Temat: Re: Biorę kredyt w CHF - teraz warto czy nie?
    Od: "JM" <J...@N...PL>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Nie wiem tylko czy podpisywać umowę szybko czy też trochę
    > poczekać. Chodzi mi o obecny kurs CHF. Co radzicie?

    Tego nikt nie wie. Ja mam ustawione tak by wyplacal mi bank transze kredytu
    w ratach podczas najwiekszych wydarzen jak wybory wiosenne, jesienne,
    spodziewane terminy dymisji, itd.

    Po prostu wystarczy wziac pod koniec stycznia, marca, czerwca, lipca,
    wrzesnia.

  • 3. Data: 2005-03-18 11:23:29
    Od: "Mithras" <m...@N...blast.pl>

    Oj idzie w gore idzie?!?!
    Wiec moze ie troszke wstrzymac
    Pzdrv
    Mithras

  • 4. Data: 2005-03-19 15:51:46
    Od: "Rafal Grudkowski" <f...@W...gazeta.pl>

    alexy <a...@w...pl> napisał(a):

    > Jak w temacie. Nie wiem tylko czy podpisywać umowę szybko czy też trochę
    > poczekać. Chodzi mi o obecny kurs CHF. Co radzicie?

    To zależy ile to jest "trochę".

    Wprawdzie w zeszłym tygodniu PLN trochę osłabł, ale lada moment może zacząć
    się gra pod obniżki stóp przez RPP.

    pzdr
    RG