  • 1. Data: 2003-03-23 18:41:11
    Temat: KTO ZNA TANI KREDYT MIESZKANIOWY?
    Od: k...@p...onet.pl

    Planuje zakupic niewielkie miszkanie. Na ten cel che zaciagnac kredyt. Wiem, ze
    na rynku jest bardzo wiele ofert, ale juz sama nie wiem , ktory kredyt
    mieszkaniowy jest najbardziej korzystny. Dlatego prosze Was o opinie w tej
    sprawie.
    Dziekuje.
    P.s. na pewno zaciagaliscie takie kredyty, wiec napiszcie cos o nich (npp.
    waluta czy zlotowki itp.)

  • 2. Data: 2003-03-23 21:51:46
    Temat: Re: KTO ZNA TANI KREDYT MIESZKANIOWY?
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Dziekuje.
    > P.s. na pewno zaciagaliscie takie kredyty, wiec napiszcie cos o nich (npp.

    Na tej liście jest pełno informacji o kredytach mieszkaniowych. Poczytaj.
    Tensor1
    PS. Osobiście preferuje kredyt (w PLN) w Kredyt Banku (www.kredytbank.pl;
    kredyt nazywa się Ekstralokum).

  • 3. Data: 2003-03-23 22:22:45
    Temat: Stary - po prostu jestes Wielki - tak 3maj !!! /nt
    Od: "tore" <t...@N...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2003-03-23 22:45:00
    Temat: Re: Stary - po prostu jestes Wielki - tak 3maj !!! /nt
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "tore" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Ale poza tym wszyscy zdrowi?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 5. Data: 2003-03-23 22:46:44
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "tore" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Cytuj przynajmniej coś i pisz treść w treści, bo myślałem przez chwilę, że
    zgłupiałeś.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-03-23 23:10:56
    Od: "tore" <t...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> napisał(a):

    > Cytuj przynajmniej coś i pisz treść w treści, bo myślałem przez chwilę, że
    > zgłupiałeś.

    a bylo napisane w temacie /nt? to czego sie spodziewales?

  • 7. Data: 2003-03-24 09:46:28
    Od: t...@w...pl

> [...]
    > Dziekuje.
    > P.s. na pewno zaciagaliscie takie kredyty, wiec napiszcie cos o nich (npp.

    Polecam alicję z PKO BP. Podstawowa zaleta - oprocentowanie uzależnione od
    rynkowej ceny pieniądza (WIBOR 3M plus 1%, od kwietnia około 7,21%) - w ten
    sposób bank nie będzie "doił" starych klientów i organizował ich kosztem
    promocji dal nowych (których zamierza wydoić nieco później, gdy się troszkę
    postarzeją) jak to się obecnie w gdzieniegdzie dzieje.

    Poza tym wcześniejsza spłata bez opłat, są też opcje przewalutowania, ale te
    mnie nie interesują (nie lubię ryzyka, a zarabiam w PLN) więc nie znam
    szczegółów.

    Głównym minusem może być przejście przez procedurę uzyskania (jest pewnie wiele
    banków, w których potencjalny klient na kredyt ma mniej kłopotów i papierków do
    załatwienia niż w PKO BP), ale za obsługę płaci de facto w prowizji i cenie
    kredytu.

    Dobrego wyboru (mieszkania!!!) życzy

    Przemek

  • 8. Data: 2003-03-24 16:11:41
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > promocji dal nowych (których zamierza wydoić nieco później, gdy się troszkę
    > postarzeją) jak to się obecnie w gdzieniegdzie dzieje.

    W innych bankach też oprocentowanie oparte jest na WIBOR3M i korzystniej
    liczonym (inne sposoby obliczania średnich stawek) jeżeli WIBOR spada. I
    jeszcze jedno, czy na pewno KAŻDY klient dostaje marżę na poziomie 1%.

    > Poza tym wcześniejsza spłata bez opłat, są też opcje przewalutowania, ale te
    > mnie nie interesują (nie lubię ryzyka, a zarabiam w PLN) więc nie znam
    > szczegółów.

    To też jest w innych bankach. Poza tum zapomniałeś wspomieć o prowizji 1,2%. W
    innych bankach mniejsza.

    Tutaj pełna zgoda.

  • 9. Data: 2003-03-25 09:03:41
    Od: t...@w...pl

    > W innych bankach też oprocentowanie oparte jest na WIBOR3M i korzystniej
    > liczonym (inne sposoby obliczania średnich stawek) jeżeli WIBOR spada. I
    > jeszcze jedno, czy na pewno KAŻDY klient dostaje marżę na poziomie 1%.

    nie wiem, tak powiedziała mi pani w oddziale, tyle płacę ja i kolega.

    > To też jest w innych bankach. Poza tum zapomniałeś wspomieć o prowizji 1,2%.
    > innych bankach mniejsza.

    Racja - zapomniałem , bo mój kredyt własny kąt (tutaj przepraszam za pomyłkę w
    nazwie kredytu) to przekształcona stara i nie sprzedawana już alicja (opłata 40
    zł.)

    > Tutaj pełna zgoda.

    Kończąc - nie mówię że własny kąt jest najlepszym kredytem. Polecam go bo
    warunki są wg. mnie atrakcyjne a kredyt mnie w niczym nie rozczarował i działa
    dokładnie tak jak w ofercie i umowie. Pewnie są lepsze kredyty (to przecież
    sprawa trochę subiektywna) ale na pewno jest bardzo wiele gorszych.

    Pozdrawiam

    tom

  • 10. Data: 2003-03-28 06:51:17
    Od: k...@p...onet.pl

    Dzieki za odpowiedzi. Z ofert na rynku wybieram jednak PKO BP (kredyt w PLN - z
    pozniejszym przewalutowaniem na CHF.