  • 1. Data: 2003-03-23 13:25:35
    Temat: ranking banków - pilnie potrzebny
    Od: a...@o...pl

    Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pilnie potrzebuję rankingu
    polskich banków w różnych segmentach rynku. Jeżeli wiecie gdzie takie
    informacje sa zamieszczone, bardzo proszę o pomoc!!

  • 2. Data: 2003-03-23 13:55:58
    Temat: Re: ranking banków - pilnie potrzebny
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pilnie potrzebuję
    > rankingu polskich banków w różnych segmentach rynku. Jeżeli wiecie
    > gdzie takie informacje sa zamieszczone, bardzo proszę o pomoc!!

    Rzepa lub Gazeta Bankowa

  • 3. Data: 2003-03-24 10:33:49
    Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pilnie potrzebuję rankingu
    > polskich banków w różnych segmentach rynku. Jeżeli wiecie gdzie takie
    > informacje sa zamieszczone, bardzo proszę o pomoc!!

    kilka numerow Profitu wstecz byl piekny obszerny raport na temat bankow,
    czytania na pol dnia.
    Poszukaj.

    mag.