  • 1. Data: 2002-03-14 17:22:32
    Temat: KREDYT w Inteligo
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://biznes.onet.pl/0,469492,wiadomosci.html

    --

    m...@m...net
    --
    Nowosądecki portal internetowy: www.NowySacz.org

  • 2. Data: 2002-03-14 20:51:44
    Temat: Re: KREDYT w Inteligo
    Od: "jersie" <j...@w...pl>

    Chcialem wysmiac w komentarzu kosmicznie wysokie oprocentowanie ale nijak
    nie mozna go dodac...
    To chyba celowe.

    jersie

  • 3. Data: 2002-03-14 21:52:44
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    minik pisze:
    >http://biznes.onet.pl/0,469492,wiadomosci.html

    Już jest dostępny :)

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2002-03-15 07:51:05
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    a ja tak z zupelnie innej beczki: co to za powszechna maniera by w postach
    przesylac linki do stron zamiast np. wkleic interesujacy fragment np.
    artykulu. Dla pozostalych czytajacych byloby to duzo wygodniejsze - tak mi
    sie wydaje....

  • 5. Data: 2002-03-15 08:39:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "mimod" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przesylac linki do stron zamiast np. wkleic interesujacy fragment np.
    > artykulu. Dla pozostalych czytajacych byloby to duzo wygodniejsze - tak

    ja tak wlasnie zrobilem - 3 minuty wczesniej ;-)))
    sprawdz - wiadomosc news:a6qm2b$huk$1@news.tpi.pl
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-03-15 08:53:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jersie" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Chcialem wysmiac w komentarzu kosmicznie wysokie oprocentowanie ale nijak
    > nie mozna go dodac...
    > To chyba celowe.

    Hehe, z przykladowej tabelki wychodzi

    wysokosc kredytu: 2500 zl
    okres splaty: 24 m-ce
    rata miesieczna: 156 zl

    Wyniki [oprocentowanie] ;)

    efektywne: 51,45%
    nominalne: 42,23%

    Chyba ich zalozeniem bylo pobic Citi z 'kredytem na telefon' i to im sie
    udalo ;). Do Providenta jeszcze im troche brakuje, ale gdyby wprowadzili
    raty platne tygodniowo [jak Provident] to by nie mieli zadnej konturencji
    ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 7. Data: 2002-03-15 09:19:09
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

> [...]
    > przesylac linki do stron zamiast np. wkleic interesujacy fragment np.
    > artykulu. Dla pozostalych czytajacych byloby to duzo wygodniejsze - tak mi
    niby tak - ale nie kazdego interesuje watek, no i co najwazniejsze - jest tu
    wielu modemowcow
    jak ktos bedzie ciekaw - to nacisnie linka i poczyta, a do sciagania przez
    modem - kilka KG mniej
    :_)

  • 8. Data: 2002-03-15 09:23:45
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    No to policzyłem ile to daje % rocznie przy założeniu kapitalizacji odsetek
    co kwartał (czyli lustrzane odbicie ich depozytów):
    dla kwoty \ i okresu 24 miesięcy
    2500 zł - 42.23 %
    3500 zł - 39.92 %
    4500 zł - 39.03 %
    5500 zł - 38.47 %
    6500 zł - 38.08 %
    dla kwoty \ i okresu 18 miesięcy
    2500 zł - 43.11 %
    3500 zł - 40.71 %
    4500 zł - 39.80 %
    5500 zł - 38.86 %
    6500 zł - 38.51 %
    dla kwoty \ i okresu 12 miesięcy
    2500 zł - 49.26 %
    3500 zł - 46.93 %
    4500 zł - 45.63 %
    5500 zł - 45.15 %
    6500 zł - 44.52 %
    dla kwoty \ i okresu 6 miesięcy
    2500 zł - 62.63 %
    3500 zł - 60.78 %
    4500 zł - 59.76 %
    5500 zł - 58.75 %
    6500 zł - 58.35 %
    dla kwoty \ i okresu 3 miesięcy
    2500 zł - 87.70 %
    3500 zł - 85.63 %
    4500 zł - 84.49 %
    5500 zł - 84.07 %
    6500 zł - 83.51 %
    Jak popatrzyłem na wielkości tych procentów to aż nie chciałem wierzyć, ale
    nie chce wyjść inaczej (może ktoś sprawdzi :)).
    Jak się to ma do ofert innych banków (zna ktoś link na wiarygodne i aktualne
    zestawienie_prawdziwego_ oprocentowania kredytów?
    Robert

  • 9. Data: 2002-03-15 09:30:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RURB" <r...@s...cz> napisał w wiadomości
    > No to policzyłem ile to daje % rocznie przy założeniu kapitalizacji
    odsetek
    > co kwartał (czyli lustrzane odbicie ich depozytów):

    ale przeciez raty sa platne miesiecznie. Czyli kapitalizacja tez jest
    miesieczna.
    Do liczenia polecam [dla korzystajacych z MSIE]
    http://www.netforia.pl/~m_m/kredyty
    Podobny kalkulator jest na stronach Hogi, ale adresu nie pamietam [chyba w
    dziale kredyty], pewnie Bartek zaraz nam poda dokladny link :)

    Maciej

  • 10. Data: 2002-03-15 09:46:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "RURB"
    > Jak popatrzyłem na wielkości tych procentów to aż nie chciałem wierzyć,
    ale
    > nie chce wyjść inaczej (może ktoś sprawdzi :)).

    probowalem sprawdzic ten ich kalkulatorek ale nic nie rozumiem
    najprostszy sposob to symulacja 3 mies. kredytu
    kwota kredytu 6631, kwota do wyplaty 6001, mies. rata 2286

    jak to leci po kolei
    wystepuje o kredyt 6631 - daja mi 6001 a 630 to prowizja?
    za miesiac place 2286 i jestem winien 6631-2286=4345
    po 2 miesiacach place 2286 i jestem winien 4345-2286=2059
    po 3 miesiacach place 2286 przy zadluzeniu 2059 czyli nadplacam 227 zl
    ktore zno jest jakas prowizja?

    Jesli ktos rozumie jak to dziala to niech ten 3 miesieczny przyklad
    rozwikla - wysoki procent wychodzi z wyliczen pewenie przez jakies
    dodatkowe prowizje
    *** blad ***