  • 1. Data: 2002-03-14 15:35:07
    Temat: Zlecenie stale w mBanku
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    Jesli zdefiniuje zlecenie stale, wykonywane co miesiac, a date pierwszego wykonania
    ustawie na 31.03, to jak to sie bedzie wykonywalo w kolejnych miesiacach? Jesli
    kwiecien ma 30 dni, to ten przelew kiedy sie wykona? 30 kwietnia, 1 maja, a moze nie
    wykona sie nigdy?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 2. Data: 2002-03-14 16:32:50
    Temat: Re: Zlecenie stale w mBanku
    Od: "alk" <s...@b...pl>

    Użytkownik Pedroz <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@f...onet.pl...
> [...]
    miesiacach? Jesli kwiecien ma 30 dni, to ten przelew kiedy sie wykona? 30
    kwietnia, 1 maja, a moze nie wykona sie nigdy?

    To przelew bedzie wykonany dzien wczesniej. Podobnie jak ...

    cytata ze strony http://info.mbank.com.pl/faq17.html#8

    "Co się stanie, gdy data przelewu przypadnie na dzień wolny od pracy?

    Wówczas przelew zostanie wykonany dnia roboczego poprzedzającego dzień
    wolny, np. gdy data przelewu wypadnie w sobotę, to przelew zostanie wykonany
    w piątek. "

    Pozdrawiam!
    alk

  • 3. Data: 2002-03-15 11:40:54
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tego nie miałem okazji sprawdzić. Może ktoś zakładał zlecenie stałe z datą
    > pierwszej realizacji 28.02 i będzie mógł odpowiedzieć na to pytanie po
    > 28.03?

    zobacz na forum mbanku - jest wypowiedz w kwestii 29-tego (chyba wrzesnia)
    u mnie bylo prawie tak samo
    ich zlecenie stale zmieni termin na poczatek nastepnego miesiaca i tak juz
    zostanie - czyli w pewnym miesiacu sie NIE wykona !
    w obecnej postaci nie nadaje sie to ich rozwiazanie na definiowanie konca
    miesiac - i trzeba to prawie co misiac sprawdzac czy nadal jest ok

  • 4. Data: 2002-03-15 12:16:59
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    miesiacach? Jesli kwiecien ma 30 dni, to ten przelew kiedy sie wykona? 30
    kwietnia, 1 maja, a moze nie wykona sie nigdy?

    Jeżeli ustawisz zlecenie stałe na 31 to w miesiącach, które mają mniej dni
    przelew będzie realizowany w ostatnim dniu. Wiem, bo już to przerobiłem.
    Mnie nurtuje inny problem, odwrotny. Jeżeli chcę, żeby zlecenie stałe było
    realizowane zawsze ostatniego dnia miesiąca, a pierwszy termin przypada na
    28.02, to co wtedy?
    Tego nie miałem okazji sprawdzić. Może ktoś zakładał zlecenie stałe z datą
    pierwszej realizacji 28.02 i będzie mógł odpowiedzieć na to pytanie po
    28.03?

    Pozdrawiam
    kriskel

  • 5. Data: 2002-03-15 13:49:57
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@h...pl____> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > zobacz na forum mbanku - jest wypowiedz w kwestii 29-tego (chyba wrzesnia)

    No. 29.09 to nie jest ostatni dzień miesiąca, czyli nie brałbym tego
    przykładu jako wykładni.

    Pzdr
    kriskel