  • 1. Data: 2002-03-14 15:45:12
    Temat: zamawianie kart
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Mam pytanko: w ostatniej gazecie finansowej oceniono banki pod wzgledem
    operacji on-line. mBank znalazł sie na ostatnim miejscu, gdyz ma az 3 wady:
    brak przelewów do ZUS-u, brak zamawiania kart i niemozność zakładania lokat.
    I tu moje pytanie: co to znaczy brak zamawiania kart?, przeciez sa dostepne
    karty w mBanku?
    dzieki za wyjasnienie.
    Aga

  • 2. Data: 2002-03-14 17:04:57
    Temat: Re: zamawianie kart
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "aga" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    lokat.
    > I tu moje pytanie: co to znaczy brak zamawiania kart?, przeciez sa
    A lokaty nie sa dostepne? Przeciez juz od listopada chyba mozna zakladac.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-03-14 17:58:30
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Thu, 14 Mar 2002 16:45:12 +0100, "aga" <a...@i...pl> wrote:

> [...]
    >I tu moje pytanie: co to znaczy brak zamawiania kart?, przeciez sa dostepne

    Marna cos ta gazeta.

    1. brak przelewow do ZUS. w mbanku poki co nie ma kont firmowych. i z
    tego mozna najwyzej robic zarzut, a nie z braku przelewow do ZUS. po
    co komu w koncie prywatnym przelew do ZUS???? beda konta firmowe, beda
    przelewy do ZUS

    2. brak zamawiania kart - jakis belkot

    3. niemoznosc zakladania lokat - po raz kolejny jakis ignorant
    krytykuje najwieksza zalete mbanku. pewnie, ze mozna by zrobic ror na
    3% i lokaty na 8,65. a tu mamy 8,65 i srodki caly czas dostepne. to ma
    byc wada?????

    PGR

  • 4. Data: 2002-03-14 18:03:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 14, 2002 at 04:45:12PM +0100, aga wrote:

> [...]
    > I tu moje pytanie: co to znaczy brak zamawiania kart?, przeciez sa dostepne

    W temacie lokat tez lekko rotfl ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-03-14 18:03:51
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 14, 2002 at 05:58:30PM +0000, Piotr Gralak wrote:

> [...]
    > tego mozna najwyzej robic zarzut, a nie z braku przelewow do ZUS. po
    > co komu w koncie prywatnym przelew do ZUS???? beda konta firmowe, beda

    Moj znajomy ksiadz bardzo by sie ucieszyl jak by byly.

    Dodam ze pewien bank z Austrii tez do tej pory przelewo z ZUS z kont
    prywatnych zrobic nie umie.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-03-14 18:14:08
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On 14 Mar 2002 19:03:51 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Moj znajomy ksiadz bardzo by sie ucieszyl jak by byly.

    ach, chodzi ci o to, ze prowadzacy jednoosobowa DG nie miewaja kont
    firmowych i placa ZUS z wlasnych ROR-ow?
    o tym nie pomyslalem, bo mnie to nie dotyczy :-) podobniez jak nie
    dotyczy wiekszosci klientow mbanku, jak sadze.
    zreszta jak bede konta firmowe, to sobie DG pozakladaja i beda mieli
    ZUS-y. Ksieza tez :-)

    PGR

  • 7. Data: 2002-03-14 18:44:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > dotyczy wiekszosci klientow mbanku, jak sadze.
    > zreszta jak bede konta firmowe, to sobie DG pozakladaja i beda mieli

    Ale fortis ma taka opcje, BZWBK tez :)

  • 8. Data: 2002-03-14 19:08:12
    Temat: Odp: zamawianie kart
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    A czy w mBanku mozna zakładac np lokate 3 miesieczna?(taka typową jak w
    innych marmurowych bankach? Moze autorowi tego artukułu o to chodziło. Ale
    co z tymi kartami? Wg tego kogos funkcji tej nie ma: mBank, Volkswagen
    Bank,Solo, Nordea,MultiBank,Inteligo, CitiDirect, Citibank:))))
    Aga
    Użytkownik Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:2...@d...pingwin.waw.pl.
    ..

  • 9. Data: 2002-03-14 19:23:21
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 14, 2002 at 06:14:08PM +0000, Piotr Gralak wrote:

    > ach, chodzi ci o to, ze prowadzacy jednoosobowa DG nie miewaja kont
    > firmowych i placa ZUS z wlasnych ROR-ow?

    Yeap.

    > o tym nie pomyslalem, bo mnie to nie dotyczy :-) podobniez jak nie
    > dotyczy wiekszosci klientow mbanku, jak sadze.

    Nie, nie dotyczy, akurat moj znajomy w RB ma konto ;-)

    > zreszta jak bede konta firmowe, to sobie DG pozakladaja i beda mieli
    > ZUS-y. Ksieza tez :-)

    Jasne, to rzeczywiscie najprostsza i faktycznie _najtansza_ metoda na
    mozliwosc placenia ZUS ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-03-14 19:23:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 14, 2002 at 07:44:53PM +0100, AMRA wrote:

    > Ale fortis ma taka opcje, BZWBK tez :)

    E ... so what? ;-)

    --

    --w