  • 1. Data: 2002-03-14 18:07:42
    Temat: przelewy w usd
    Od: <n...@p...onet.pl>

    z jakiego banku robić przelewy usd-usd (bez przeliczania pln-usd)?
    chodzi mi oto jak zrobić by przelewając na rachunek walutowy można by ustalić w
    przelewie (np.z inteligo) liczbę dolarów a nie złotych?

  • 2. Data: 2002-03-14 18:16:34
    Temat: Re: przelewy w usd
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 14, 2002 at 07:07:42PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > z jakiego banku robić przelewy usd-usd (bez przeliczania pln-usd)?
    > chodzi mi oto jak zrobić by przelewając na rachunek walutowy można by ustalić w
    > przelewie (np.z inteligo) liczbę dolarów a nie złotych?

    Najwygodniej to pewnie tam gdzie masz rachunek walutowy a nie
    zlotowkowy czyli pewnie jakies wbk czy inne citi.

    Moze niedlugo to sie zmienic, ale na dzisiaj chyba nie ma nic
    latwiejszego.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-03-14 18:47:24
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Najwygodniej to pewnie tam gdzie masz rachunek walutowy a nie
    > zlotowkowy czyli pewnie jakies wbk czy inne citi.
    >
    > Moze niedlugo to sie zmienic, ale na dzisiaj chyba nie ma nic
    > latwiejszego.

    w tym problem, że mam eurokonto, a walutowy rachunek karty VC.
    i chce zrobić zlecenie stałe na określoną kwotę dolarów i żeby była ona zawsze
    równa a nie z centami,

  • 4. Data: 2002-03-14 19:23:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Mar 14, 2002 at 07:47:24PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > w tym problem, że mam eurokonto, a walutowy rachunek karty VC.
    > i chce zrobić zlecenie stałe na określoną kwotę dolarów i żeby była ona zawsze
    > równa a nie z centami,

    IMO bawienie sie dolarami w polsce to dosc droga zabawa - zwlaszcza
    takie uzupelnianie.

    I szczerze mowiac marnie to widze.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-03-15 20:15:24
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl>

    > w tym problem, że mam eurokonto, a walutowy rachunek karty VC.
    > i chce zrobić zlecenie stałe na określoną kwotę dolarów i żeby była ona
    zawsze
    > równa a nie z centami,
    jezeli kolega ma walutowa classic pekao s.a i eurokonto to sprawa jest
    prosta jak kawalek drutu w kieszeni.
    1. potrzeba otworzyc konto a'vista w usd.
    2. zasilac je dolarami (w placowce inteligentnej mozna zasilac zleceniem
    stalym z pln)
    3. zlecenie stale do ckc
    kg