  • 1. Data: 2002-03-14 15:16:04
    Temat: pochwaly dla Multibanku:)
    Od: "slaweczeks" <s...@p...onet.pl>

    Mialem bardzo "zlozona historie" i dostalem kredyt w Multi.
    Moim zdaniem zacholali sie bardzo super.
    Teraz moge wrocic na normalna plynnosc finansowa.

    Sa OK :)))

  • 2. Data: 2002-03-14 21:32:02
    Temat: Re: pochwaly dla Multibanku:)
    Od: "Filo" <F...@t...pl>

    Dla mnie tacy otwarci nie byli. Prosiłem o wsparcie w bezgotowkowej zamianie
    kont wraz z limitami zadłużenia (na Multibank) - bez spłaty gotowka
    poprzedniego limitu.
    Multibank nie chciał sie jednak wysilic i odmowil. ING Bank Śląski potrafił
    zaryzykować aby pozyskać klienta i pozyskał.

    Z pzdr, Filo.

  • 3. Data: 2002-03-15 10:46:04
    Od: "Piotrek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Filo" <F...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    potrafił
    > zaryzykować aby pozyskać klienta i pozyskał.

    Mi rowniez odmowili, lecz nie mam pretensji bo sam zawalilem sprawę.
    Zapomniałem podać wszystkich obciazen kredytowych a jak zaskoczylem to nie
    sprostowalem stwierdzajac ze sami sobie ocenia majac moja calutka historie
    rachunku. Niestety uznali ze zatailem informacje (troche poczulem sie jak
    idiota - probuje cos zataic wysylajac im dokladna historie mojego jedynego
    konta). W sumie szkoda, bo podoba mi sie ich oferta, z drugiej strony cala
    sytuacja zastanawiajaca dla mnie troszke. Sa banki ktorym wystarczy
    poswiadczenie o debecie jaki byl w poprzednim koncie aby przyznac bez
    problemow taki sam, a Multi mimo ze mial dokladna historie (calkiem niezle
    obroty) latwo ze mnie zrezygnowal. Ale rzeczywiscie wg przepisow wina jest
    moja wiec trudno:)
    Dlatego uczulam, nie olewajcie regulaminow bankow, czasami przez taki
    drobiazg traci sie wzajemne zaufanie. Niestety juz zamknalem moje konto w
    Multi...ale moze jeszcze kiedys beda mnie chcieli:)

    Pozdrawiam
    Piotrek

    P.S. Ile trzeba czekac zeby ponownie starac sie o konto z debetem aby ta
    nieprzyjemna dla mnie sytuacja nie miala wplywu na "wspolprace"?