  • 1. Data: 2002-11-18 17:57:24
    Temat: KREDYT na budowe domu
    Od: "GZmol" <g...@N...gazeta.pl>

    Jaki jest obecnie najkorzystniejszy kredyt na budowe domu?
    W jakim banku?

    pozdrawiam
    Grzegorz Zmolowski

  • 2. Data: 2002-11-18 21:04:58
    Temat: Re: KREDYT na budowe domu
    Od: "Lucek" <s...@N...gazeta.pl>

    GZmol <g...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jaki jest obecnie najkorzystniejszy kredyt na budowe domu?
    > W jakim banku?
    >
    > pozdrawiam
    > Grzegorz Zmolowski
    Witam
    jakis czas temu rowniez bralem kredyt, przeszedlem
    przyspieszony kurs w tym zakresie. Wysokosc
    % to nie jedyna rzecz na jaka powinienes zwrocic
    uwage. Wazne tez sa kursy po jakich bank wyplaca Ci srodki
    a po jakich Ty splacasz swoje zadluzenie wzgledem nich.
    Dla mnie rowniez wazny byl czas rozpatrywania wniosku
    kredytowego oraz dokumenty jakie musialem przedstawic.
    Z tych wzgledow GE Bank, ktory moze najtanszy nie jest
    ale mi akurat pasowal po wzgledami ktore wymienilem.
    Jesli potrzebujesz wiecej szczegolow to zapraszam na priva.
    I jeszcze jedno - nie sugeruj sie wysokoscia oprocentowania
    a raczej zawsze nalegaj na to aby przedstawiciel banku podal
    Ci konkretna wysokosc raty jaka bedziesz musial splacac co miesaic
    pozdrawiam
    lucek

  • 3. Data: 2002-11-19 07:58:48
    Od: t...@p...onet.pl

    > Jaki jest obecnie najkorzystniejszy kredyt na budowe domu?
    > W jakim banku?
    >
    > pozdrawiam
    > Grzegorz Zmolowski
    >
    > --
    Powtarzam do znudzenia, jeżeli w PLN to np. w Kredyt Banku. Zobacz wcześniejsza
    dyskusja. Pozdrowienia Tensor1