  • 1. Data: 2002-03-15 08:55:29
    Temat: KREDYT W INTELIGO!!!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    EEE - PIERWSZY JESTEM??? :)
    Pewne wydatki nie mogą czekać.

    wycieczka,
    rower, telewizor,
    dopłata do samochodu,
    drobny remont w mieszkaniu...
    .... potrzebujesz pilnie trochę gotówki wykorzystaj kredyt Inteligo - szybki
    i łatwy sposób na pilne wydatki!

    SZYBKO
    wstępna decyzja kredytowa podczas składania wniosku
    pieniądze na Twoim koncie w superkrótkim terminie (5 dni roboczych).
    WYGODNIE
    praktycznie bez formalności - bez poręczycieli i innych komplikujących
    proces utrudnień
    niezbędne dokumenty przywiezie Ci kurier prosto do domu, biura lub innego
    dowolnie wybranego przez Ciebie miejsca.
    TY DECYDUJESZ
    okres spłaty kredytu już od 3 miesiecy!!!
    kwota kredytu do wypłaty od 2500 do 6500 PLN
    miesięczna rata już od 156 PLN
    pieniądze możesz przeznaczyć na dowolny cel.

    http://www.inteligo.pl/oferta/kredyt.html

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-15 08:56:13
    Temat: Re: KREDYT W INTELIGO!!!
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > EEE - PIERWSZY JESTEM??? :)
    > Pewne wydatki nie mogą czekać.
    EEee.. Amra...Czytasz Ty grupe? To juz zaczelo sie wczoraj:
    :)))

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-03-15 09:02:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > EEE - PIERWSZY JESTEM??? :)
    > Pewne wydatki nie mogą czekać.

    Nie pierwszy... czas zaczac czytac pbb a nie tylko pisac... ;pp

    A tu news:a6scpt$l90$1@news.tpi.pl jakie mi wyszlo oprocentowanie tej
    rewelacyjnej oferty ;) Roznica miecy 10% [takie podobno jest oprocentowanie
    rachunku w Inteligo], a oprocentowaniem kredytu jest nieco wiecej niz
    znaczna ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 4. Data: 2002-03-15 09:03:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > EEee.. Amra...Czytasz Ty grupe? To juz zaczelo sie wczoraj:
    > :)))

    No wlasnie ostatnio mniej :)
    Ale tam byl link do onetu, wiec mi sie ominelo i nie zajrzalem, bo myslalem,
    ze znowu zapowiedzi (oni fajnie to robie kilka wabikow a pozniej pierd*** z
    grubej rury :)

  • 5. Data: 2002-03-15 09:15:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Pedroz"
    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > EEee.. Amra...Czytasz Ty grupe? To juz zaczelo sie wczoraj:
    > :)))

    raz mi sie udalo byc pierwszym ;-)))
    i ciesze sie ze ktos to zauwazyl - dzieki
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-03-15 09:19:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    PRZEPRASZAM!!!
    ale wlasnie okazalo sie, ze...

    Nie mam w ogole tego watku u siebie..
    korzystam z onetowych newsow i jak widac tez gubi watki... :(((

    Hmmm - ktos cos moze poradzic jakis serwer dobry grup dyskusyjnych?

  • 7. Data: 2002-03-15 09:21:04
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > raz mi sie udalo byc pierwszym ;-)))
    > i ciesze sie ze ktos to zauwazyl - dzieki

    Hmm... Jak by Ci to powiedziec. Ty tez byles spozniony jakies 3 godziny :)))
    Oto post z 14.03.3003 godz. 15:31 :)))))
    ---------

    Moze nastepnym razem :)))
    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 8. Data: 2002-03-15 09:24:00
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > korzystam z onetowych newsow i jak widac tez gubi watki... :(((
    >
    > Hmmm - ktos cos moze poradzic jakis serwer dobry grup dyskusyjnych?

    Ja korzystam w news.tpi.pl + (www.newsgate.pl news<->e-mail) na zmiane. I
    chyba wszystkie watki mam. Z tym, ze newsgate.pl ma czasami spore opoznienia
    w dostarczaniu poczty...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 9. Data: 2002-03-15 09:24:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > korzystam z onetowych newsow i jak widac tez gubi watki... :(((
    >
    > Hmmm - ktos cos moze poradzic jakis serwer dobry grup dyskusyjnych?

    Jesli chodzi tylko o grupy dyskusyjne i tylko o czyntanie to polecam
    Sa na nim zarchiwizowane wszystkie posty [nawet te usuniete ;)] z ostatnich
    kilku lat.

    Maciej

  • 10. Data: 2002-03-15 09:27:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jesli chodzi tylko o grupy dyskusyjne i tylko o czyntanie to polecam

    No a wysylanie i czytanie :) Bo niestety chello mi gubi, onet jak widac tez.
    TPI to wysylac nie moge, SGH tylko na uczelni dziala, vogel tylko dla
    chipowcow buuu :(((
    Ponoc GAZETA.pl ma udostepnic??