  • 1. Data: 2002-03-15 08:57:19
    Temat: eMAX - ile zdefiniowanych przelewow ?
    Od: "Kecaj" <k...@p...com.pl>

    Jak w temacie.
    Zalozylem eMAX i zdefiniowalem przelew do mojego eKonta.
    Z tego co mozna przeczytac w Faq mBanku w eMAXie moze
    byc tylko jeden zdefiniowany przelew.
    Tymczsem z ciekawosci probowalem zdefiniowac drugi i wyglada na
    to ze jest to mozliwe.
    Co jest grane ?
    Przegapilem jakas zmiane regulaminu ?

  • 2. Data: 2002-03-15 09:08:01
    Temat: Re: eMAX - ile zdefiniowanych przelewow ?
    Od: "Grzegorz Kalisiak" <n...@m...me>

    > Tymczsem z ciekawosci probowalem zdefiniowac drugi i wyglada na
    > to ze jest to mozliwe.
    > Co jest grane ?
    > Przegapilem jakas zmiane regulaminu ?

    A do ktorego momentu probowales?
    Komunikat o niemoznosci zdefiniowania wiecej niz jednego przelewu pojawia
    sie po podaniu hasla z listy.

    g.

  • 3. Data: 2002-03-15 09:11:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kecaj" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byc tylko jeden zdefiniowany przelew.
    > Tymczsem z ciekawosci probowalem zdefiniowac drugi i wyglada na

    Faktycznie ciekawe, bo mi wywaliko komunikat "Blad. Liczba przelewow
    zdefiniowanych wiecej niz 1", czy jakos tak ;)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 4. Data: 2002-03-15 09:23:22
    Od: "Kecaj" <j...@s...pl>

    > A do ktorego momentu probowales?
    > Komunikat o niemoznosci zdefiniowania wiecej niz jednego przelewu pojawia
    > sie po podaniu hasla z listy.

    Hasla nie podalem z prostej przyczyny: jestem w pracy i nie mam ich przy
    sobie.
    Dziekuje za odpowiedzi i wyjasnienie.

  • 5. Data: 2002-03-15 11:12:25
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Mar 2002 09:57:19 +0100, "Kecaj" <k...@p...com.pl>
    wrote:

> [...]
    >byc tylko jeden zdefiniowany przelew.
    >Tymczsem z ciekawosci probowalem zdefiniowac drugi i wyglada na

    Wpisywać mozna (wspólna procedura)
    Sprawdzenie nr przelewu (dozwolony tylko 1)
    odbywa się póżniej (o ile dobrze pamiętam,
    to nawet po podaniu TANa).

    >Co jest grane ?
    >Przegapilem jakas zmiane regulaminu ?

    bez zmian.

    --
    BAH

    -----------
    Nie należy "kodować z zegarkiem spadającym z ręki na klawiaturę"

  • 6. Data: 2002-03-15 11:19:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 15, 2002 at 09:57:19AM +0100, Kecaj wrote:

> [...]
    > byc tylko jeden zdefiniowany przelew.
    > Tymczsem z ciekawosci probowalem zdefiniowac drugi i wyglada na

    Nie, nie jest mozliwe. Choc fakt ze system umozliwia przejscie 90%
    calego procesu jest troche glupie.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-03-15 11:19:57
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-15 at 09:57 Kecaj wrote:
> [...]
    >byc tylko jeden zdefiniowany przelew.
    >Tymczsem z ciekawosci probowalem zdefiniowac drugi i wyglada na

    Nie. Zaczyna sie burzyc dopiero po podaniu kodu... Chce, zeby podac numer przelewu
    nie wiekszy niz 1, a sam generuje 2 :)))
    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --