  • 1. Data: 2003-09-27 08:34:01
    Temat: KONTROLA WPLYWOW NA KONTO BANKOWE?
    Od: "zzz" <g...@N...gazeta.pl>

    Czy wplywy na konto bankowe (z zagranicy) sa kontrolowane i monitorowane
    przez jakas instytucje? Czy sa jakies kwoty (jednorazowe czyz
    miesieczne/roczne skumulowane) ktore zwracaja uwage ow instytucji? Czy Urzad
    Skarbowy ma prawo wgladu w moje konto? Czy rozdzielenie wplywow na kilka
    (zamiast jednego) kont to jakies wyjscie? :) Gdzie znajde wiecej
    wyczerpujacych informacji na ten temat? Dzieki za wszelka pomoc:)

  • 2. Data: 2003-09-27 17:46:37
    Temat: Re: KONTROLA WPLYWOW NA KONTO BANKOWE?
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Sat, 27 Sep 2003 08:34:01 +0000 (UTC), "zzz"
    <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Czy wplywy na konto bankowe (z zagranicy) sa kontrolowane i monitorowane
    >przez jakas instytucje?

    Kwoty do rownowartosci 40 euro raczej nie wzbudzaja podejrzenia ale...
    patrz: http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33182,1674504.htm

    Z tresci mozna wnioskowac ze owi "przestepcy" znali co nieco
    ograniczenia ale mimo to dopadla ich 'wewnetrzna kontrola' skad prosta
    droga trafili po lupe GIIF i Skarbonki...

    Piotr

  • 3. Data: 2003-09-27 18:21:39
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    Twoje pytania wskazują wyraźnie na próbę ominięcia polskiego prawa
    dewizowego (Dz.U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1178 - tu znajdziesz większość
    odpowiedzi na swoje pytania)............

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2003-09-28 12:15:16
    Od: Wiedźma Ple-Ple <n...@b...of.spam>

    "MarSzal" <m...@w...pl> wrote:

    > Twoje pytania wskazują wyraźnie na próbę ominięcia polskiego prawa
    > dewizowego (Dz.U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1178 - tu znajdziesz większość
    > odpowiedzi na swoje pytania)............

    No oczywiście... To teraz za każdym razem będę prześwietlany przez nasze
    służby, gdy eBay'owicz z zagranicy zechce zapłacić mi za coś
    przelewem... :)
    --
    As the Darkness creeps over the Northern mountains of Norway
    and the Silence reach the woods,

  • 5. Data: 2003-10-05 08:59:03
    Od: "grzegorz" <w...@u...pl>

> [...]
    > (zamiast jednego) kont to jakies wyjscie? :) Gdzie znajde wiecej
    > wyczerpujacych informacji na ten temat? Dzieki za wszelka pomoc:)
    Tak sa kontrolowane