  • 11. Data: 2016-10-21 17:25:37
    Temat: Re: KNF ma nowego szefa
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 10/21/2016 11:21 PM, Kris wrote:
    > Dyrektor się nie zmienił- Marzena Borowiec
    > Zmienił/a się tylko wicedyrektor
    > Czy z tego warto aferę kręcić?

    Ależ afera nie jest przecież dlatego, że zmienił się wicedyrektor.

    Afera jest dlatego, że dzień po powołaniu nowego szefa KNF przez Beatę
    Szydło, ten zatrudnia na wicedyrektorskie stanowisko swoją znajomą z
    doświadczeniem przedszkolanki i skręcaniu reklam z pleksi.

    > Poprzedni vice to (wg googla) Piotr Zmarlicki.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 12. Data: 2016-10-22 10:06:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 października 2016 17:25:40 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski
    napisał:

> [...]
    > Szydło, ten zatrudnia na wicedyrektorskie stanowisko swoją znajomą z
    > doświadczeniem przedszkolanki i skręcaniu reklam z pleksi.

    Schodzisz do poziomu brukowców.
    "Wicedyrektorskie stanowisko"- z chociażby zakresu obowiązków które zacytowałeś widać
    że to po staremu sekretarka.
    No i dla mnie normalne jest że do współpracy się jednak "swoich" ludzi zatrudnia
    Ale ja truskawki cukrem

  • 13. Data: 2016-10-22 10:10:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 października 2016 17:19:40 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski
    napisał:

    > To nie jest sekretarka, to zastępca dyrektora.
    >
    > Poprzedni - Piotr Zmarlicki - radca prawny, prawnik i specjalista w NBP,
    > z tego co piszą google, prowadził jakieś wykłady na tematy ekonomiczne /
    > prawnicze, i pisał coś na te tematy.

    A gdyby np jego pierwszą pracą po studiach był przez miesiąc zmywak w Londynie to
    oczywiście brukowce by napisały "ze zmywaka na wicedyrektora. Dojna zmiana"
    A Tomasz "SKOK" Chmielewski by temat ochoczo podchwycił;))

  • 14. Data: 2016-10-22 10:10:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Schodzisz do poziomu brukowców.
    > "Wicedyrektorskie stanowisko"- z chociażby zakresu obowiązków które zacytowałeś
    widać że to po staremu sekretarka.

    Znaczy sekretarka teraz robi:
    ===========================
    [...]
    3) projektowanie struktur i koordynowanie tworzenia regulacji
    wewnętrznych Urzędu Komisji;

    4) prowadzenie spraw związanych z audytem wewnętrznym, w tym
    sporządzanie rocznego planu audytu i sprawozdań z jego wykonania oraz
    przeprowadzanie planowych i nieplanowych audytów;
    [..]
    ===========================

    coraz mądrzejsze te sekretarki.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Creativity is not always bred in an environment of tranquility;

  • 15. Data: 2016-10-22 10:14:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > A gdyby np jego pierwszą pracą po studiach był przez miesiąc zmywak w Londynie to
    oczywiście brukowce by napisały "ze zmywaka na wicedyrektora. Dojna zmiana"
    > A Tomasz "SKOK" Chmielewski by temat ochoczo podchwycił;))

    Gdyby to było jego JEDYNE doświadczenie zawodowe (no może jeszcze
    występy w grupie chippendalsów) to pewnie tak.
    KJ
    PS. nie odpisuj i tak tego nie przeczytam.

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 16. Data: 2016-10-22 10:20:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    Chmielewski napisał:

> [...]
    > sporządzanie rocznego planu audytu i sprawozdań z jego wykonania oraz
    > przeprowadzanie planowych i nieplanowych audytów;

    Mniej więcej tak.
    Jakich kwalifikacji oczekujesz od osoby która ma "sporządzić plan audytu" i zrobić
    "sprawozdanie z jego wykonania"
    O audycie wewnętrznym piszemy.
    Zerknij na jakiekolwiek korporacje.
    W większości przypadków sekretarka prezesa będzie miała w CV "dyrektor biura zarządu"

  • 17. Data: 2016-10-22 10:29:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 22 października 2016 10:19:02 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > PS. nie odpisuj i tak tego nie przeczytam.

    Stres?;)

  • 18. Data: 2016-10-22 15:07:22
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 10/22/2016 05:20 PM, Kris wrote:

> [...]
    > Zerknij na jakiekolwiek korporacje.
    > W większości przypadków sekretarka prezesa będzie miała w CV "dyrektor biura

    Jasne, nie ma nic złego w nepotyźmie, kolesiostwie i zatrudnianiu
    znajomych bez kompetencji.

    A pewnie nasza przedszkolanka wykładała dzieciom rachunkowość, prawo
    bankowe i audyt.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com