  • 21. Data: 2002-11-23 21:41:28
    Temat: Re: KK w Citi - uzyskanie karty ;)) - dlugie
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> wrote:

    > Domyslam sie, ze polaczonej z zastrzezeniem karty?
    > Bo jesli bez, to kompletnie bez sensu - bo przeszkadza tylko
    > prawowitemu uzytkownikowi.

    KArta idzie na krótki blok p.t. contact bank, po kilkunastu godzinach
    idzie zastrzeżenie. Dokładnych danych nie mam, to tylko z obserwacji
    kilku przypadków.

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2002-11-23 22:05:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Podpowiedź - ile jest C.A. w Polsce - policz sobie.

    Tak myslalem, to sa Twoje obserwacje, a nie wiedza.

    > Czyli - sam g.. .wiesz, a się wypyszczasz.

    Nie to co Pan Technik Adam P.

    > Nie jesteś śmieszny - żąłosny i owszem.

    Wlasnie dlatego EOT, bo i tak wiem ze Pan Technik i Ekspert w kazdej
    dziedzinie Adam P. wie lepiej ;PPP
    A teraz to juz zdecydowanie EOT.

  • 23. Data: 2002-11-24 07:59:24
    Temat: Re: Re: KK w Citi - uzyskanie karty ;)) - dlugie
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Nov 23, 2002 at 09:39:24PM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

    >Podpowiedź - ile jest C.A. w Polsce - policz sobie.

    Np. ja sobie policzylem. I co? Chodzilo o numerki czy o to ktore w/g
    niektorych Technikow sa lepsze?

    >Czyli - sam g.. .wiesz, a się wypyszczasz.

    Zdawalo mu sie ze SAM stawiales teze ze CA citi jest najlepsze, metody
    jakie stosujesz marnie sie nadaja na oborne wlasnego zdania.

    >Nie jesteś śmieszny - żąłosny i owszem.

    Coz, do niektorych _Twoich_ listow sporo mu brakuje.

    --

    --w

  • 24. Data: 2002-11-24 19:21:22
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Nie to co Pan Technik Adam P.

    Pan technik, w odróżnieniu od Ciebie maczal palce w kilku systemach
    które działaja w C.A., jak tez w bankach.

    > Wlasnie dlatego EOT, bo i tak wiem ze Pan Technik i Ekspert w kazdej
    > dziedzinie Adam P. wie lepiej ;PPP

    Jak narazie zro argumentów na poparcie Twojej tezy.
    --
    ___________ (R)

  • 25. Data: 2002-11-24 19:22:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Np. ja sobie policzylem. I co? Chodzilo o numerki czy o to ktore w/g
    > niektorych Technikow sa lepsze?

    To teraz się zastanów czy tak ciężko wiedzieć jak one działają.

    > Zdawalo mu sie ze SAM stawiales teze ze CA citi jest najlepsze, metody
    > jakie stosujesz marnie sie nadaja na oborne wlasnego zdania.

    Pewnie. Tylko jeśli ktoś jako kontrargument podaje 'ROTFL' to co bedę
    sie wypyszczał.

    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2002-11-24 21:30:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Pewnie. Tylko jeśli ktoś jako kontrargument podaje 'ROTFL' to co bedę
    > sie wypyszczał.

    Skoro nie mozesz sie wyslowic przez pare postow, tylko piszesz lakoniczne
    odpowiedzi z ktorych nic nie wynika, to jaka inna reakcje moze to wywolac ?
    Pozniej poslugujesz sie jakims podworkowym (?) slangiem: "wypyszczac"...
    dalej nie udzielajac jakiejkolwiek odpowiedzi !

  • 27. Data: 2002-11-24 22:01:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał

    > Pan technik, w odróżnieniu od Ciebie maczal palce w kilku systemach
    > które działaja w C.A., jak tez w bankach.

    Dobrze, ale dla mnie dalej _nic_ z tego nie wynika. Dalej nie wiem dlaczego
    uwazasz CA citka, za najlepsze. Bo co do tego, ze jest dobre to nie ma
    sporu. Twierdzisz, ze jest lepsze od innych to ja pytam: w czym ? Na
    _jakiej_ podstawie tak twierdzisz ? Znasz CA citka ? Znasz wszystkie CA -
    przy zalozeniu oczywiscie ze juz je policzylismy ? ;-)

    > Wlasnie dlatego EOT, bo i tak wiem ze Pan Technik i Ekspert w kazdej
    > dziedzinie Adam P. wie lepiej ;PPP

    > Jak narazie zro argumentów na poparcie Twojej tezy.

    Jakiej tezy ? ;-)) Powyzszej ?

    A wracajac do watku. Czy ja twierdzilem cos przeciwnego ? Probowalem uzyskac
    od Ciebie odpowiedz, ale Ty odpowiadasz tak ogolnikowo i lakonicznie, ze nie
    ma sie do czego odniesc. Zatem zakonczmy ten bezsensowny watek.

  • 28. Data: 2002-11-25 11:41:08
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

> [...]
    > _jakiej_ podstawie tak twierdzisz ? Znasz CA citka ? Znasz wszystkie CA -
    > przy zalozeniu oczywiscie ze juz je policzylismy ? ;-)

    Znam i CItka i chyba wszystkie w PL. Chyba, bo zawsze coś się mogło
    otworzyć. Zaś dlaczego - cóż, mogę o tym pogadać za dwa lata, kiedy mnie
    przestanie obowiązywac tajemnica.

    > A wracajac do watku. Czy ja twierdzilem cos przeciwnego ? Probowalem uzyskac
    > od Ciebie odpowiedz, ale Ty odpowiadasz tak ogolnikowo i lakonicznie, ze nie
    > ma sie do czego odniesc. Zatem zakonczmy ten bezsensowny watek.

    NIe, nie próbowałeś. NA moją tezę zaROTFLowałeś. Skoro moja wiedza jest
    tak śmieszna, to może powiedz dlaczego? Samo ROTFL bez żadnego
    wyjaśnienia jest zerowym argumentem.

    --

  • 29. Data: 2002-11-25 20:06:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > Znam i CItka i chyba wszystkie w PL. Chyba, bo zawsze coś się mogło
    > otworzyć. Zaś dlaczego - cóż, mogę o tym pogadać za dwa lata, kiedy mnie

    Ok ;-))

    > NIe, nie próbowałeś. NA moją tezę zaROTFLowałeś.

    Dobrze, _prostuje_ zeby bylo jasne: "ROTFL" nie dotyczyl tezy czy tresci
    tylko _formy_ odpowiedzi ;-))