  • 11. Data: 2008-02-06 21:09:32
    Temat: Re: KK po zastrzeżeniu
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "chrisek" <c...@u...pl> wrote in message
    news:47aa0446$1@news.home.net.pl...

    > Dostałem duplikat, czyli z tym samym numerem i datą ważności. Możliwe, że
    > konsultant mówiąc o zastrzeżeniu miał na myśli brak autoryzacji starej
    > karty po 30 dniach od aktywowania nowej.

    Ale CVC2/CVV2 masz nowe, nieprawdaz? W Internecie stara karta nie zaplacisz.

    MK

  • 12. Data: 2008-02-06 23:13:10
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Bez cvv2 zapłacisz.
    Albo Ci jakaś złodziejska firma (jak mnie kiedyś eBay) ściagnie bez powodu i bez
    pytania.
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2008-02-07 01:31:51
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    MK napisał(a):
    > Ale CVC2/CVV2 masz nowe, nieprawdaz? W Internecie stara karta nie
    > zaplacisz.
    >
    > MK

    Nie, nic się nie zmieniło (łącznie z CVC2/CVV2). Chyba w przypadku
    duplikatu nic się nie zmienia.

  • 14. Data: 2008-02-07 13:28:08
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    W Polsce też używa się gdzieniegdzie "żelazka", czyli przyjmuje karty
    wypukłe bez sprawdzenia ważności karty, na przykład w taksówkach.
    Taksówkarze są za biedni na przenośne terminale za 1000 zł więc tak robią.

  • 15. Data: 2008-02-07 13:41:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    chrisek <c...@u...pl> writes:

    > Nie, nic się nie zmieniło (łącznie z CVC2/CVV2). Chyba w przypadku
    > duplikatu nic się nie zmienia.

    Albo zmienil sie CVC/CVV (zapisany na pasku magnetycznym), i wtedy
    bank moze starą karte uniewaznic (bez potrzeby zastrzegania), albo nic
    sie nie zmienilo, obie karty sa identyczne, nie da sie ich odroznic,
    i mozna placic dowolna z tych kart.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 16. Data: 2008-02-08 10:55:36
    Od: "Camis" <c...@c...plUSUN_$TO$.INVAL>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

> [...]
    > bank moze starą karte uniewaznic (bez potrzeby zastrzegania), albo nic
    > sie nie zmienilo, obie karty sa identyczne, nie da sie ich odroznic,

    Na pasku magnetycznym nie ma zapisanego CVV/CVC.

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: camis | Skype: kamil_darczynski | Icq: 63444620
    Msn: kamil.darczynski | Yahoo: kamil.darczynski | Aim: cmykus

  • 17. Data: 2008-02-08 14:44:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Camis" <c...@c...plUSUN_$TO$.INVAL> writes:

    > Na pasku magnetycznym nie ma zapisanego CVV/CVC.

    To masz jakas wyjatkowa karte, w kazdym razie wszystkie karty VISA
    i MC maja je wlasnie tam (i tylko tam) zapisane.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2008-02-08 16:50:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Camis" <c...@c...plUSUN_$TO$.INVAL> wrote in message
    pl...

    > Na pasku magnetycznym nie ma zapisanego CVV/CVC.

    CVV/CVC to nie to samo co CVV2/CVC2.

    MK

  • 19. Data: 2008-02-10 21:23:26
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    humanista \(mruczus\) <m...@g...com> napisał(a):

    > W Polsce też używa się gdzieniegdzie "żelazka", czyli przyjmuje karty
    > wypukłe bez sprawdzenia ważności karty, na przykład w taksówkach.
    > Taksówkarze są za biedni na przenośne terminale za 1000 zł więc tak robią.

    nie tylko zelazka, znam np taka apteke w warszawie, gdzie ani razu nie
    zdazylo mi sie miec autoryzowanej transakcji kredytowka, mimo ze place tam
    zawsze ok 100pln, maja chyba zle ustawiony floorlimit. w takim wypadku
    zastrzezona karta tez zaplacisz, ale to juz problem banku

  • 20. Data: 2008-02-10 23:58:38
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Seba" <b...@g...pl> writes:

    > nie tylko zelazka, znam np taka apteke w warszawie, gdzie ani razu nie
    > zdazylo mi sie miec autoryzowanej transakcji kredytowka, mimo ze place tam
    > zawsze ok 100pln, maja chyba zle ustawiony floorlimit.

    W jakim sensie "zle"?
    --
    Krzysztof Halasa