  • 61. Data: 2005-02-01 14:53:24
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Feb 2005 15:12:10 +0100, w <cto2rt$7f$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Syndrom "najmądrzejszego we wsi" - Radziu - to jest uleczalne. Może nawet
    > NFZ refunduje?

    Widzę, że masz podejście rodem z Samoobrony -- zamiast równać w górę, wolisz
    żeby inni równali w dół :) Spokojnie, to mija...

  • 62. Data: 2005-02-01 15:29:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin 'Zyga' Rudnicki" <z...@c...chip.pl> writes:

    > Na co? Przecież mówie ogólnie o dodatkowych opłatach a nie tylko o
    > opbowiązkowych ubezpieczeniach. Nie będę przedstawiał oferty każdego Banku
    > na grupie, bez przesady. Ja sprzeciwiłem się twierdzenie że są tańsze
    > karty, więc ja nie muszę udowadniać tego, prawda? To Wy obalcie moją tezę.
    > Kto wie, może się mylę.... :))

    To oczywiste.
    Przyklad - karta Millennium jest tansza. Nie wiem jak te jakies tam
    "economic", ale nawet najzwyklejsza, ta ktora byla juz dawno i na
    ktorej np. mozna miec przyzwoity limit czy inny GP.

    Z tym ze Millennium to jest w ogole dosc droga oferta - wiesz, marmury
    i takie tam :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 63. Data: 2005-02-01 16:37:13
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Solos <m...@t...pl> wrote:
    > skad masz takie informacje,

    z oddziału

  • 64. Data: 2005-02-01 16:51:38
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Marcin 'Zyga' Rudnicki <z...@c...chip.pl> wrote:

    > <j...@c...barg.sv> taki oto post :
    >
    > Powtarzam że 0 zł to nie jest najtaniej :P

    Weź nie gadaj głupot. Ja za KK nie płacę NIC.

    > Tak i na miesiac , dwa w plecy, nabiegasz sie po papierki (np.
    > zaświadczenie
    > o zatrudnieniu, jeśli dotyczy to zaświadczenie o uregulowanym stos. do
    > służby wojskowym itd) nie wiem czy miedzy rezygnacją a ponownym złożeniu
    > wniosku nie musi upłynąc jakiś czas np 2 albo 6 miesiecy jak to jest przy
    > kredytach odnawialnych...
    > A o kosztach i zasadności decyzji mBanku dla stałych klientów to nie
    > dyskutuję, bo nadal za wygodę jestem w stanie zapłacić 58 zł rocznie i
    > TYLKO
    > TYLE.

    Ja nie mówie, ze jestem skłonny tak robić, tylko że to jest głupie. Ot tyle.

    > Więc nie jest za darmo :) Znowu są jakies warunki, a nie wszyscy je
    > spełnią
    > (zależy od jakiego limitu)....:) w niektórych bankach jest że jeśli nie
    > wykonasz 4 operacji miesięcznie... znowu płacisz :)

    Twoja logika jest jakas pokrętna, zeby nie powiedzieć....... troll :)

    --
    W.

  • 65. Data: 2005-02-01 16:54:10
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Uważać możesz - to wolny kraj. A że to nie jest prawda, to już inna
    > sprawa.

    Ja bym nadto zaryzykował stwierdzenie, ze mBank ma NAJMNIEJ przyjazna
    procedurę jej przyznania.

  • 66. Data: 2005-02-01 16:57:00
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Marcin <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Coz za elitarny klub - gratuluje czlonkowstwa! :)

    ROTFL^2 !!!

  • 67. Data: 2005-02-01 17:15:22
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Feb 2005 17:54:10 +0100, w <ctoc6s$76a$1@news.onet.pl>, "mm"
    <j...@c...barg.sv> napisał(-a):

    > Ja bym nadto zaryzykował stwierdzenie, ze mBank ma NAJMNIEJ przyjazna
    > procedurę jej przyznania.

    Ja bym jednak zaryzykował, że BZWBK -- na hasło "przenosiny karty" oczy robią
    się im większe niż piłka.

  • 68. Data: 2005-02-01 17:18:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 1 Feb 2005 12:20:24 +0100, "Marcin 'Zyga' Rudnicki"
    <z...@c...chip.pl> wrote:

    >Dla mnie darmowa karta zaczy to że jest bez żadnych kosztów.

    no to powiedz mi jaki będę miał koszt 2 kart BZWBK jak już mi zwrócą
    100% opłaty za wydanie (łącznie 28 zł)?

    >to był przykład, to że w innych Bankach tego nie ma , nie znaczy że nie ma
    >inych opłat "dodatkowych"

    jakie są w BZWBK?

    w BZWBK mam już kartę chyba z 5 lat, a rachunku nigdy nie miałem

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 69. Data: 2005-02-01 17:24:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > A choćby BPH (tutaj dłuższy GP). Rajfi przy Visie Nowej (%).

    Te nie spełniają podanych przez Ciebie warunków :-)

    Kto jak kto, ale Ty powinnaś wiedzieć, że "i" to jest łącznik,
    a ja chętnie się dowiem która to karta ma jednocześnie
    niższe %%, dłuższy GP i na dodatek jest gratis.

  • 70. Data: 2005-02-01 17:33:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Kto jak kto, ale Ty powinnaś wiedzieć, że "i" to jest łącznik,
    > a ja chętnie się dowiem która to karta ma jednocześnie
    > niższe %%, dłuższy GP i na dodatek jest gratis.

    Czepiasz się Stasiu jak zwykle z resztą :-) Formalnie masz rację, ale z
    wątku dośc jasno wynika o co chodzi. Prostuję: chodziło o LUB. Teraz jesteś
    zadowolony? To i tak nie zmienia istoty sporu.

    przyszłość/ Woody Allen