  • Data: 2002-01-11 10:46:29
    Temat: Re: KK - jaka polecacie?
    Od: ROBBO <r...@r...si.ec.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Zaworski <m...@n...gda.pl> wrote:
    > Hej,

    > Szukam jakiejs rozsadnej KK. Niestety zestawienia ktore mozna
    > znalezc na sieci, nie oddaja w pelni praktycznego uzytkowania.
    > Teraz co to znaczy dla mnie rozsadna. Najwazniejsze bedzie w tym
    > przypadku mozliwosc bezproblemowych tranzakcji na terenie Europy.
    > Drugie - najlepiej aby byla niezalezna od ROR'u (nie chce tylko
    > z tego powodu zmieniac banku).

    Dobrze rozpoznawalna jest Citka bo wszedzie wyglada tak samo

    > Trzecie - oczywiscie im dluzszy termin splaty - tym lepiej.
    > Co mozecie zaproponowac? Czytajac grupe, mozna zobaczyc w sumie
    > niezadowolonych z kazdej karty. Byc moze sa to tylko przypadki,
    > a byc moze reguly - ciezko mi to okreslic.

    A jeszcze pozostaja ci BZWBK i Lukas reszta jest nieciekawa

    > Duzo dobrego o dostepnosci i bezproblemowosci slyszalem o KK
    > City ale czytajac niektore rzeczy az wlos mi sie na glowie
    > jezy.

    Jak nie splacisz w terminie to ..... odsetki cie zabija ale jak splacasz
    to spoko

    > Limit kredytowy nie jest dla mnie az tak istotny (znaczy jego
    > wysokosc), ale np. dobrze aby mozna bylo zrezygnowac z dodatkowych
    > ubezpieczen. Ostatecznie moze cos z ROR'em?

    No to w citi nie mozesz

    --
    Pawel "ROBBO" Kaminski email:r...@s...ec.pl tel+48605077548
    Muzeum Telefonów Komórkowych - http://www.mtk.prv.pl/