  • 1. Data: 2004-06-02 09:43:55
    Temat: Moje boje z Inteligo - dzień drugi
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Zacznijmy może od pozytywów:
    - doszedł przelew zlecony w niedziele (yeah!)
    - WWW działa już w miarę znośnie

    A teraz lista negatywów:
    - niby udało mi się zaktywować kartę, jednal 'wystąpił błąd przy nadawaniu
    PINu'!!!
    Efekt jest taki, ze karte mam niby aktywna, tylko nie znam do niej PINu.
    Dodzwonilem sie na CallCenter, gdzie mila Pani powiedziala mi (po
    weryfikacji), ze zaraz przelaczy mnie na automatyczny system nadawania
    PINu. Niestety PRZElaczenie = ROZlaczenie. Na WWW nie moge zmienic PINu bo
    nie znam starego. Dzwonie po raz drugi - tym razem Pan. Mowie mu o co
    chodzi, a on mi na to, ze nie moge w tym momencie korzystac z karty, bo nie
    mam nadanego PINu. No to go sie pytam jak mam nadac ten PIN. On mi na to ze
    sie nie da... bo to powinno byc zrobione przy aktywacji!!! Po lekkim
    opieprzu i retorycznym pytaniu czy mam w takim razie wyrzucic te karte do
    kosza, wymyslil to co poprzednia Pani z zastrzezeniem, ze gdyby ie
    zadzialalo to mam zadzwonic w godzinach popoludniowych. Oczywiscie
    skonczylo sie tak jak za pierwszym razem.
    - poza tym na mojej historii rachunku dalej widnieja operacje z roku 6710
    (to nie pomylka: szesc tysiecy siedemset dziesiatego, dokladnie z
    dziesiatego lutego)

    Tyle na razie! Gratuluje tym, ktorym aktywacja wyszla w 100%.

    I jeszcze pytanko. Nawet jak dokoncze to cholerna aktywacje, to czy bede
    mogl skorzystac z bankomatu, czy dalej wszystko wisi??

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-06-02 09:54:30
    Temat: Re: Moje boje z Inteligo - dzień drugi
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Zacznijmy może od pozytywów:
    > - doszedł przelew zlecony w niedziele (yeah!)
    > - WWW działa już w miarę znośnie

    No spokojnie - 36 tysiecy ludzi na raz chce wszystko aktywowac.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-02 10:13:11
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > No spokojnie - 36 tysiecy ludzi na raz chce wszystko aktywowac.
    ===========
    Rozumiem, ze w/w liczba, to e-PKO'wcy? Gdzie mozna znalezc dane o ilosci
    osob, ktore przeniosly sie do Inteligo?
    Pozdrawiam!
    PL

  • 4. Data: 2004-06-02 10:18:21
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > zadzialalo to mam zadzwonic w godzinach popoludniowych. Oczywiscie
    > skonczylo sie tak jak za pierwszym razem.

    Spróbuj nadać pin przez weba

  • 5. Data: 2004-06-02 10:28:13
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Dnia 02 Jun 2004 12:18:21 +0200, Marcin Kasperski napisał(a):

    > Spróbuj nadać pin przez weba

    Mam widaczna tylko operacje Zmiana PINu, przez ktora nie moge przebrnac bo
    nie znam starego (pan z callcenter twierdzi, ze wogole go nie ma) PINu.

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2004-06-02 10:43:21
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Dnia 02 Jun 2004 12:18:21 +0200, Marcin Kasperski napisał(a):

    > Spróbuj nadać pin przez weba

    Wow, przed chwila sprobowalem zmienic wpisujac w polu stary PIN '0000'. I
    POSZLO! Wypisalo - Twoj pin zostal zmieniony. Co ciekawe - nawet nie bylo
    pytania o kod jednorazowy!

    pozdrawiam...

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2004-06-02 12:38:41
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> writes:

    > Wow, przed chwila sprobowalem zmienic wpisujac w polu stary PIN '0000'. I
    > POSZLO! Wypisalo - Twoj pin zostal zmieniony. Co ciekawe - nawet nie bylo
    > pytania o kod jednorazowy!

    Zmiana pinu jest bez kodu (zabezpieczeniem jest stary pin oraz
    fizyczna obecność karty). Chodzi o to by zawsze móc ten pin
    zmienić gdy np. podejrzewasz że ktoś go Ci podejrzał (karty kodów
    możesz czasem nie mieć bo np. Ci się skończyła albo nie masz jej przy
    sobie).

  • 8. Data: 2004-06-02 13:04:15
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Dnia 02 Jun 2004 14:38:41 +0200, Marcin Kasperski napisał(a):

> [...]
    > zmienić gdy np. podejrzewasz że ktoś go Ci podejrzał (karty kodów
    > możesz czasem nie mieć bo np. Ci się skończyła albo nie masz jej przy

    Ok, dzieki za info!

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki