  • 11. Data: 2002-03-04 10:25:32
    Temat: Re: KK citi za darmo :)
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    Uzytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> napisal w
    wiadomosci
    news:Pine.LNX.4.40.0202282000460.1797-100000@zp.ite.
    pwr.wroc.pl...
    | Proste:) Zadzwonilem zrezygnowac. Z tym ze ma byc jeszcze
    | wazna do konca okresu waznosci. No i dobrze. Nastepnego
    | dnia dzwoni panienka i proponuje wycofanie oplaty rocznej :)
    | I mam za darmo :)

    No masz fajnie, ja zrezygnowalem z KK Citi wlasnie z uwagi na wysoka oplate,
    no i co, ano jajco.

    Wypowiedzenie wyslalem zgodnie z regulaminem 60 dni przed uplywem terminu
    waznosci, który przypadal na styczen.

    Na styczniowym wyciagu przysolili mi 75 zet, no to ja za telefon zlozyc
    reklamacje, która na wszelki wypadek wyslalem jeszcze na pismie.

    Po kilku dniach dostalem dwie przesylki. W jednej formularz zamkniecia karty
    a w drugim pismo, ze podniesli mi limit kredytowy o 1500 zl. Niezly cyrk.

    Zadluzenie splacilem w calosci, bez 75 zl, reklamcje potwierdzalem juz
    dwukrotnie telefonicznie, podobno uznana, a na wyciagu za luty dalej po
    staremu, wiekszy limit i saldo zadluzenia na 75 zl.

    Dodam tylko, ze miesiecznie obrót na karcie byl 1000-2000 zl, a ostatnie
    miesiace nawet wiekszy.

    Jak widac w Citi wszystko jest mozliwe. Teraz bede obserwowal z ciekawoscia
    co zrobia z ta oplata 75 zl, pewnie jeszcze doloza mi odsetki od tej kwoty,
    a pózniej jeszcze kare za brak minimalnej wplaty w terminie i koszty
    windykacji itp. itd. Moze jak dobrze pójdzie to spotkamy sie w sadzie.

    Neverending story :)

  • 12. Data: 2002-03-05 00:50:48
    Od: "Syriusz" <s...@i...net.pl>

    > No masz fajnie, ja zrezygnowalem z KK Citi wlasnie z uwagi na wysoka
    oplate,
    > no i co, ano jajco.

    Ja również zrezygnowałem z KK Citi. Oczywiście ze wzgledu na opłaty. Co
    prawda nie potwierdzałem piszemnie ale mam nadzieje, ze reklamacji nie bede
    musial pisac.
    A na jaka karte teraz sie zdecydowales,ja myslalem o Raiffaisen - na
    infolinii mowia o oplacie 85 za rok i zero oplaty miesiecznej - moze ktos
    potwierdzic?

    --
    Tomek
    ---

  • 13. Data: 2002-03-05 08:21:19
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Syriusz" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | A na jaka karte teraz sie zdecydowales,ja myslalem o Raiffaisen - na
    | infolinii mowia o oplacie 85 za rok i zero oplaty miesiecznej - moze ktos

    Wziąłem BZ WBK, na grupie raczej chwalona, no i tania, nie ma ubezpieczenia
    ale na ubezpieczenie w Citi wierzyłem jak w gruszki na wierzbie a płacić i
    tak było trzeba.

    Dostęp przez IT, telefon, mozna zmienić PIN.

    Poza tym ja wziąłem wersję Profit, za nabyte punkty po roku może coś kupię.