  • 1. Data: 2002-02-28 19:04:37
    Temat: KK citi za darmo :)
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    Proste:) Zadzwonilem zrezygnowac. Z tym ze ma byc jeszcze
    wazna do konca okresu waznosci. No i dobrze. Nastepnego
    dnia dzwoni panienka i proponuje wycofanie oplaty rocznej :)
    I mam za darmo :) Nie korzystam z niej bo kredyt drogi, ale
    w awaryjnych przypadkach moze sie przydac :) Szkoda jeszcze,
    ze tego Credit Shield nie da sie "wylaczyc".
    --
    maybe shit happens, maybe it doesn't

  • 2. Data: 2002-03-01 06:17:13
    Temat: Re: KK citi za darmo :)
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Uzytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> napisal w
    wiadomosci
    pwr.wroc.pl...
    > ....Szkoda jeszcze,
    > ze tego Credit Shield nie da sie "wylaczyc".
    > --

    Czesc,
    credit shield wylaczyc sie da (z tego co wiem jest darmowy przez 3
    miesiace - pozniej albo rezygnujesz albo placisz 0,36% kwoty
    zadluzenia)..natomiast nie mozna zrezygnowac z pakietu bezpieczenstwa.
    Moim zdaniem jednak nie warto rezygnowac z CS...kosztuje grosze a jednak
    zabezpiecza..
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-03-01 08:19:09
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

> [...]
    > zadluzenia)..natomiast nie mozna zrezygnowac z pakietu bezpieczenstwa.
    > Moim zdaniem jednak nie warto rezygnowac z CS...kosztuje grosze a jednak

    ciekawe przed czym?
    jak UMRE to _mnie_ juz przed niczym nie zabezpieczy, a mozliwosc splaty
    zonie zabezpieczam trzymajac kase na splate KK na koncie.

    jakbym nie mial zony, to zupelnie _nikogo_ i przed niczym ten caly CS
    nie zabezpiecza.

    a czy kosztuje grosze?
    zanim wpadlem na to, zeby sie tego pozbyc kosztowal mnie kilkaset zlotych.
    0,36% z 50 PLN to moze i grosze, ale jak sie placi co miesiac karta 100 razy
    wiecej, to zupelnie inaczej to wyglada...

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-03-01 08:50:19
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    u mnie byla taka sama sytuacja, tylko ze przy propozycji uciecia opl.rocznej
    powiedzialam, ze to mnie nie przekunuje, to ucieli mi jeszcze opl. za
    nieterminowa splate - tak sie zdarzylo, ze zapomnialam.

  • 5. Data: 2002-03-01 10:06:17
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

> [...]
    > zonie zabezpieczam trzymajac kase na splate KK na koncie.
    >
    > jakbym nie mial zony, to zupelnie _nikogo_ i przed niczym ten caly CS

    ale credit shield zwalnia ze splaty zadluzenia rowniez w przypadku trwalej
    niemozliwosci kontynuowania pracy wiec gdybys ty (nie daj Bog) stracil
    mozliwosc kontynuowania pracy a kasa na koncie wtedy bylaby Ci bardziej
    potrzebna na np. lekarza to chyba wtedy warto..takie jest przynajmniej moje
    zdanie w tej sprawie

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 6. Data: 2002-03-01 11:53:41
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

> [...]
    > potrzebna na np. lekarza to chyba wtedy warto..takie jest przynajmniej moje

    a na taka sytuacje to to ubezpieczenie jest zdecydownaie za drogie (imho).
    kilkaset zlotych rocznie skladki za ktora w sytuacji o prawdopodobienstwie
    <0,0001% bank zaplaci za mnie 5,000 PLN ?
    i to zapewne nie od razu i MOZE (bo prawnicy zacznal analizowac przypadek
    i pewnie okaze sie ze nie dopelnilem jakiegos warunku ubezpieczenia...)
    troche drogo, taniej bedzie zrobic polise na zycie/trwala utrate zdolnosci
    do pracy gdzies na boku (jak sadze, moze sie myle).

    pozdrawiam

    romekk

  • 7. Data: 2002-03-01 12:43:20
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Leszek A. Szczepanowski <t...@a...pl> wrote:
> [...]
    > w awaryjnych przypadkach moze sie przydac :) Szkoda jeszcze,
    > ze tego Credit Shield nie da sie "wylaczyc".

    hehehe - teraz jesteś klientem z odzysku - bo panienka dzwoniła z działu
    odzywskiwania klientów ;)

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 8. Data: 2002-03-01 15:24:11
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    On 1 Mar 2002, Adam Płaszczyca wrote:

    >hehehe - teraz jesteś klientem z odzysku - bo panienka
    >dzwoniła z działu odzywskiwania klientów ;)

    Czy to znaczy, ze drugi raz ten numer nie przejdzie? :)))
    --
    maybe shit happens, maybe it doesn't

  • 9. Data: 2002-03-01 15:50:47
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Leszek A. Szczepanowski <t...@a...pl> wrote:

    > Czy to znaczy, ze drugi raz ten numer nie przejdzie? :)))

    Nie mam pojęcia ;) Ale moigę się dzisiaj dowiedzieć.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 10. Data: 2002-03-01 18:27:40
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl>

    >Nie mam pojęcia ;) Ale moigę się dzisiaj dowiedzieć.

    To się dowiedz :) Bo tak rok w rok za darmo to nawet
    się opłaca :)))
    --
    maybe shit happens, maybe it doesn't