    From: "Tomasz" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK citi za darmo :)
    Date: Mon, 4 Mar 2002 11:25:32 +0100

    Uzytkownik "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> napisal w
    wiadomosci
    news:Pine.LNX.4.40.0202282000460.1797-100000@zp.ite.
    pwr.wroc.pl...
    | Proste:) Zadzwonilem zrezygnowac. Z tym ze ma byc jeszcze
    | wazna do konca okresu waznosci. No i dobrze. Nastepnego
    | dnia dzwoni panienka i proponuje wycofanie oplaty rocznej :)
    | I mam za darmo :)

    No masz fajnie, ja zrezygnowalem z KK Citi wlasnie z uwagi na wysoka oplate,
    no i co, ano jajco.

    Wypowiedzenie wyslalem zgodnie z regulaminem 60 dni przed uplywem terminu
    waznosci, który przypadal na styczen.

    Na styczniowym wyciagu przysolili mi 75 zet, no to ja za telefon zlozyc
    reklamacje, która na wszelki wypadek wyslalem jeszcze na pismie.

    Po kilku dniach dostalem dwie przesylki. W jednej formularz zamkniecia karty
    a w drugim pismo, ze podniesli mi limit kredytowy o 1500 zl. Niezly cyrk.

    Zadluzenie splacilem w calosci, bez 75 zl, reklamcje potwierdzalem juz
    dwukrotnie telefonicznie, podobno uznana, a na wyciagu za luty dalej po
    staremu, wiekszy limit i saldo zadluzenia na 75 zl.

    Dodam tylko, ze miesiecznie obrót na karcie byl 1000-2000 zl, a ostatnie
    miesiace nawet wiekszy.

    Jak widac w Citi wszystko jest mozliwe. Teraz bede obserwowal z ciekawoscia
    co zrobia z ta oplata 75 zl, pewnie jeszcze doloza mi odsetki od tej kwoty,
    a pózniej jeszcze kare za brak minimalnej wplaty w terminie i koszty
    windykacji itp. itd. Moze jak dobrze pójdzie to spotkamy sie w sadzie.

    Neverending story :)