  • 1. Data: 2010-05-10 07:02:47
    Temat: KK Polbank-era i smsy
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wyrabiając kartę Polbank-era miałem nr z heyah. Jako, że był to numer
    tylko do tej kk, postanowiłem go przenieść do play, aby zminimalizować
    opłaty za jego utrzymanie. Po przeniesieniu, po jakiś kilku dniach,
    przestały przychodzić smsy odnośnie wykonywanych transakcji, ale w sumie,
    to nie są mi one jakoś specjalnie potrzebne. Co najdziwniejsze, jak to w
    Polbanku bywa, smsy nie przychodzą dla karty głównej, ale już dla
    transakcji wykonanych kartą dodatkową PayPass smsy dalej przychodzą bez
    problemu. Czyżby kolejne niedociągnięcie konfiguracyjne Polbanku?

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-05-10 08:31:57
    Temat: Re: KK Polbank-era i smsy
    Od: Łukasz Tomczyk <l...@g...pl>

    W dniu 2010-05-10 09:02, xbartx pisze:

> [...]
    > transakcji wykonanych kartą dodatkową PayPass smsy dalej przychodzą bez
    > problemu. Czyżby kolejne niedociągnięcie konfiguracyjne Polbanku?

    Ja też tak mam, mimo numeru cały czas w Erze, więc wydaje mi się, że
    coś im się pochrzaniło, i w ogóle nie wysyłają smsów z transakcjami z
    karty głównej...

    pozdr
    ŁT

  • 3. Data: 2010-05-10 08:36:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Łukasz Tomczyk <l...@g...pl> writes:

    > W dniu 2010-05-10 09:02, xbartx pisze:

    > Ja też tak mam, mimo numeru cały czas w Erze, więc wydaje mi się, że
    > coś im się pochrzaniło, i w ogóle nie wysyłają smsów z transakcjami z
    > karty głównej...

    A mi od +- tygodnia *zaczęli* wysyłać :) Co falsyfikuje powyższą tezę.

    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 4. Data: 2010-05-10 08:56:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 May 2010 10:36:31 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > A mi od +- tygodnia *zaczęli* wysyłać :) Co falsyfikuje powyższą tezę.

    Czyli klasycznie jak to w Polbanku, mimo że to grecki bank, to tam cały
    czas jest czeski film ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-05-10 09:08:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Czyli klasycznie jak to w Polbanku, mimo że to grecki bank, to tam cały
    > czas jest czeski film ;)

    "Polbank - Czeski film w greckim banku w Polsce"

    Chyba sobie dorzucę do sygnaturki :)

    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 6. Data: 2010-05-10 14:12:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > "Polbank - Czeski film w greckim banku w Polsce"
    >
    > Chyba sobie dorzucę do sygnaturki :)
    >
    > KJ

    walczyłem ponad rok, aby mi te smsy zaczęły działać, ileś tam
    reklamacji, telefonów aż na końcu się okazało, że usługa była nieaktywna

    teraz jest już dobrze = smsy przychodzą

    może zwyczajnie ktoś (człowiek) lub wszechmocny SYSTEM Wam te smsy wyłączył?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-05-11 10:16:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 May 2010 16:12:40 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    >
    > teraz jest już dobrze = smsy przychodzą
    >
    > może zwyczajnie ktoś (człowiek) lub wszechmocny SYSTEM Wam te smsy

    Mi smsy działały od startu kiedy zacząłem używać karty. Później przestały
    działać, ale w sumie nie za bardzo mi to przeszkadza, więc nie będę się
    siłował z reklamacjami w Polbanku ;)

    --
    xbartx