  • 1. Data: 2010-05-10 07:09:46
    Temat: siemens sx541 a orange freedom
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Do Orange Freedom planuje zakupic router+modem+wifi
    Będą na tym chodziły 3 kompy przewodowo i laptop po wifi
    Znalazłem taki sprzet:
    http://www.allegro.pl/item1019568269_promocja_siemen
    s_sx541_router_adslwifi_woip_usb.html

    C zy to dobry wybór?
    Jakieś wady i zalety tego sprzetu poproszę;)

    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-05-10 07:13:08
    Temat: Re: siemens sx541 a orange freedom
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "kris" <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    s_sx541_router_adslwifi_woip_usb.html

    > C zy to dobry wybór?
    > Jakieś wady i zalety tego sprzetu poproszę;)

    A zapłacisz kartą czy przelewem?
    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 3. Data: 2010-05-10 10:09:44
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    kris pisze:
    > C zy to dobry wybór?
    > Jakieś wady i zalety tego sprzetu poproszę;)

    wadą tego sprzętu jest to, że do użytkowania potrzeba poziomu umysłowego
    wyższego niż ma półroczne szympansiątko, wystarczającego by zrozumieć,
    że na pl.biznes.banki nie wysyła się takich bzdetów.

    Także niestety możesz nie ogarnąć tego OGROMU możliwości jaki daje ten
    sprzęt.

  • 4. Data: 2010-05-10 10:49:56
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Ranger" <n...@f...pl> wrote in message news:4be7db49$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > że na pl.biznes.banki nie wysyła się takich bzdetów.
    >
    > Także niestety możesz nie ogarnąć tego OGROMU możliwości jaki daje ten

    Weź, daj spokój. Gościu się pomylił, a ty reagujesz gorzej jak małpa.

    k.

  • 5. Data: 2010-05-10 11:23:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości

    > wadą tego sprzętu jest to, że do użytkowania potrzeba poziomu umysłowego
    > wyższego niż ma półroczne szympansiątko, wystarczającego by zrozumieć, że
    > na pl.biznes.banki nie wysyła się takich bzdetów.

    Jeśli miałbyś poziom umysłowywyższy niz półroczny szympans to zorientowałbys
    sie że ten post poszedł pomyłkowo na grupe pl.biznes.banki

    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-05-10 14:42:31
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    kris pisze:
    Jeśli miałbyś poziom umysłowywyższy niz półroczny szympans to
    > zorientowałbys sie że ten post poszedł pomyłkowo na grupe pl.biznes.banki

    No... a po czym to się poznaje? :)
    Dobra, było za ostro, przewrażliwiony jestem przez spamerów z innych
    grup, stąd taka reakcja. Sorry.
    A swoją drogą można przecież odwołać wiadomość omyłkowo wysłaną, albo
    napisać, że to pomyłka.

    Pzdr
    Ranger

  • 7. Data: 2010-05-10 16:16:04
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Ranger <n...@f...pl> dared to write:
> [...]
    > grup, stąd taka reakcja. Sorry.
    > A swoją drogą można przecież odwołać wiadomość omyłkowo wysłaną, albo

    To na przyszłość pamiętaj, że spora część ludków z naszej grupy pisuje też na
    alt.pl.voip - zajrzyj, a zdziwisz się :) I używając mniej intuicyjnego czytnika o
    pomyłkę nietrudno.

    pzdr.
    k.

  • 8. Data: 2010-05-10 18:49:28
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > stąd taka reakcja. Sorry.
    > A swoją drogą można przecież odwołać wiadomość omyłkowo wysłaną, albo

    Ok, nie ma problemu, czasami kazdego ponosi.
    Używam z OE i tu chyba nie można odwołać wiadomości i nie zdązyłem napisac
    że to pomyłka
    A jak jesteś zorientowany w temacie SX541 to odpowiedz na moje pytanie.
    No moze nie tu ale na pl.comp.sieci,bezprzewodowe

    Kris

  • 9. Data: 2010-05-11 05:31:02
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Kris <k...@w...pl> dared to write:

> [...]
    > A jak jesteś zorientowany w temacie SX541 to odpowiedz na moje pytanie.
    > No moze nie tu ale na pl.comp.sieci,bezprzewodowe

    OE: Menu -> Narzędzia -> Anuluj wiadomość.

    Nie jestem zorientowany w temacie routerów - sorki :)

    k.