    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK Polbank-era i smsy
    Date: Mon, 10 May 2010 07:02:47 +0000 (UTC)

    Wyrabiając kartę Polbank-era miałem nr z heyah. Jako, że był to numer
    tylko do tej kk, postanowiłem go przenieść do play, aby zminimalizować
    opłaty za jego utrzymanie. Po przeniesieniu, po jakiś kilku dniach,
    przestały przychodzić smsy odnośnie wykonywanych transakcji, ale w sumie,
    to nie są mi one jakoś specjalnie potrzebne. Co najdziwniejsze, jak to w
    Polbanku bywa, smsy nie przychodzą dla karty głównej, ale już dla
    transakcji wykonanych kartą dodatkową PayPass smsy dalej przychodzą bez
    problemu. Czyżby kolejne niedociągnięcie konfiguracyjne Polbanku?

    --
    xbartx